Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Магістри кафедри природничих наук та методик викладання спробували себе в ролі куратора

Магістри кафедри природничих наук та методик викладання спробували себе в ролі куратора

Протягом листопада, в рамках проходження виробничої практики в закладах вищої освіти, магістри групи ХБ24М освітньо-професійної програми Середня освіта (Хімія, Біологія та здоров’я людини) провели ряд кураторських годин для студентів-бакалаврів кафедри.

Так, студентка Твердоступ Вікторія Павлівна провела навчально-виховний захід для групи БХ24Б, куратор – професор Дефорж Г.В., на тему «Емоційне вигорання». Основна мета заходу полягала у науково обґрунтованому висвітленні цієї проблеми, розглядаючи вигорання як фізіологічний стан виснаження, спричинений перевантаженням Гіпоталамо-Гіпофізарно-Надниркової Вісі (ГГНВ) та хронічним гіперкортизолізмом. Були детально розглянуті наслідки гормонального стресу, включаючи імуносупресію та психосоматичні розлади, а також представлені ключові методи корекції та профілактики. Серед науково обґрунтованих стратегій обговорювалися контрольовані фізичні навантаження, регуляція циркадних ритмів сну та застосування психотерапевтичних технік (релаксація, когнітивні методи) для управління стресом. Студенти продемонстрували високу зацікавленість, були активними, жваво спілкувалися та охоче відповідали на питання, що свідчить про їхнє усвідомлення важливості теми. Захід сприяв формуванню відповідального ставлення до власного здоров’я як цілісної системи.

Студентка Дьячкова Катерина Геннадіївна провела навчально-виховний захід на тему «Толерантність» на кураторській годині для групи БХ24Б, куратор Дефорж Г.В. Метою заходу було сформувати у студентів чітке розуміння толерантності, усвідомити необхідність толерантного ставлення у суспільстві, а також розвинути навички толерантної взаємодії в міжкультурному середовищі.

Захід тривав одну академічну годину. Протягом заходу було розкрито поняття толерантності як активної позиції, що передбачає повагу до різноманітності, прийняття інших людей такими, якими вони є, та готовність до діалогу. Обговорювалися важливі соціальні проблеми, зокрема: дискримінація – порушення прав і свобод, що проявляється через упередженість щодо певної групи; мова ненависті – агресивні висловлювання, які цільово атакують особу чи групу за певною ознакою (наприклад, расизм, сексизм, ксенофобія); а також принципи міжкультурної співпраці. На етапі закріплення знань була проведена активна вправа «Ситуація в групі», де студенти обговорювали практичні випадки нетолерантної поведінки.

Кураторська година пройшла продуктивно. Студенти групи проявили високу активність, охоче брали участь у розминці та обговоренні проблемних запитань. Вони активно спілкувалися, висловлюючи власні думки щодо толерантності та небезпек дискримінації, та пропонували власні толерантні рішення до змодельованих ситуацій. Готовність студентів до діалогу та обговорення важливих соціальних тем свідчить про успішність виховного заходу та досягнення його мети.

Інформацію підготувала Дефорж Г.В.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись