Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет інформаційних технологій, математики та природничих наук

Навчання через дослідження

Навчання через дослідження

Науково-дослідна робота студентів є основним пріоритетом діяльності студентського наукового  гуртка «Сучасні питання методик навчання природничих дисциплін», учасниками якого є здобувачі освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти Спеціальностей Середня освіта (Біологія та здоровʼя людини) та Середня освіта (Хімія), науковий керівник: д.п.н., проф. Валентина Плющ

Основний напрям роботи гуртків відповідає науковим дослідженням кафедри природничих наук та методик викладання. Діяльність гуртка передбачає ознайомлення здобувачів освіти з інноваційними технологіями навчання хімії та біології, сучасними дослідженнями з методики навчання хімії та біології, особлива увага приділяється, зокрема, використанню цифрових технологій у навчанні учнів.

Результати роботи здобувачі висвітлюють під час своїх виступів, на семінарах кафедри та під час участі у конференціях.

Так,  7 листопада 2025 року Вікторія Бойко взяла участь у роботі VI Всеукраїнської заочної наукової конференції «Освітні та наукові виміри природничих наук», присвячена 95-річчю заснування природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка; напрямок роботи конференції: Сучасні питання методик навчання природничих дисциплін. За результатами якої опубліковано тези «Використання онлайн сервісів та платформ при вивченні шкільного курсу хімії та біології»є

27 листопада 2025 Лілія Сус та Віталій Горшков взяли участь у роботі Всеукраїнської практична конференція «Математичні, природничі, комп’ютерні науки, технології, навчання: науково-практичні рішення та підходи молодих науковців», року на базі факультету інформаційних технологій, математики та природничих наук Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка . За результатами якої опубліковано статті: «Деякі аспекти цифровізації освітнього процесу шкільного курсу біології» та «Методичні особливості розробки тестових завдань та їх упровадження в освітній процес засобами онлайн-платформ «Всеосвіта» та  Classtime»

Інформацію підготувала д.п.н., професор Валентина ПЛЮЩ

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись