
Студенти-біологи підбивають підсумки наукових досліджень
Традиційно завершення навчального року знаменується підбиттям підсумків наукової роботи здобувачів освіти. Цього року завершили свої дослідження і представили їх у вигляді курсових робіт студенти 3 курсу освітніх програм Середня освіта (Біологія та здоров'я людини, Хімія) та Середня освіта (Природничі науки). Для цих студентів це був перший досвід самостійної наукової роботи, що поєднував теоретичні знання та практичні навички, необхідні для фахівців галузі освіти біологічного спрямування.
Особливою гордістю цього року стали курсові роботи студентів групи БХ22Б Колісник Наталії та Луньової Юлії, які виконували свої дослідження на базі лабораторії Інституту Степу НААН. У рамках співпраці з установою вони долучилися до експериментального випробовування мікродобрив, безпосередньо брали участь у проведенні польових досліджень, спостереженнях, відборі та аналізі зразків.
Вакуленко Марія підготувала курсову роботу на тему «Особливості організації наукових і біологічних виставок». Вона не лише проаналізувала теоретичні засади, а й самостійно реалізувала виставку «Світ під об′єктивом мікроскопа».
Флорінський Максим у своїй роботі «Особливості організації біологічних лабораторій» зосередився на реконструкції та оновленні матеріально-технічної бази лабораторій біології кафедри. У межах практичної частини він реставрував скелети тварин та опудала, що мають важливе значення для викладання зоології.
Головйова Катерина представила курсову роботу на тему «Вертикальне озеленення закритих приміщень», де не тільки дослідила екологічні та естетичні аспекти теми, а й підготувала авторський стенд з вертикальним озелененням, який тепер прикрашає приміщення лабораторії ботаніки.
Пашковська Дар’я підготувала роботу на тему «Культивовані рослини в урбанофлорі Кіровоградської області», провівши польові спостереження, збір матеріалу та аналіз поширення інтродуцентів у місті.
Михайлюк Ірина працювала над темою «Родина Fabaceae в гербарії ЦДУ ім. В. Винниченка». У межах дослідження вона здійснила ревізію гербарних зразків, описала їхню систематичну приналежність та значення для наукової роботи кафедри.
Захист проходив у відкритому форматі, що дало змогу не лише оцінити наукову глибину тем, а й обговорити практичну значущість представлених результатів. Такий досвід не лише підвищив рівень фахової підготовки студентів, а й продемонстрував важливість партнерства між вищою освітою та науковими установами в сучасному аграрному секторі.