Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студенти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» захищали індивідуальні проєкти

Студенти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» захищали індивідуальні проєкти

На завершення ІІ семестру 2024–2025 н.р. студенти освітньо-професійної програми «Професійна освіта (Цифрові технології)» успішно захистили індивідуальні завдання, підтвердивши набуті знання, професійні компетентності та здатність до самостійної аналітичної й проєктної роботи.

Індивідуальні завдання є важливою складовою освітнього процесу, оскільки дозволяють кожному здобувачу освіти поглибити розуміння навчального матеріалу, застосувати отримані знання на практиці, проявити ініціативність, творчість і відповідальність.

Так студенти 1 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти презентували виконані здобутки з дисципліни «Мехатроніка».

Захист відбувався у форматі відкритої презентації, під час якої здобувачі освіти демонстрували свої знання з проєктування та моделювання мехатронних систем, обґрунтовували вибір технічних рішень, а також показували вміння застосовувати сучасні цифрові інструменти у розв’язанні практичних задач. У своїх роботах студенти презентували моделі систем автоматизованого керування, використовували мікроконтролери, сенсори та елементи робототехніки, показуючи високий рівень володіння як теоретичним матеріалом, так і практичними навичками.

Студенти 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти презентували виконані здобутки з дисципліни «Самоорганізовані системи та кібернетика».

12

Окрема увага під час захисту проєктів приділялася інноваційності підходів, міждисциплінарності рішень та грамотності технічного обґрунтування.

Під час захисту студенти представили результати власних напрацювань, продемонстрували вміння працювати з цифровими інструментами, аналізувати професійні ситуації та формулювати обґрунтовані висновки. Такий формат навчальної діяльності сприяє розвитку критичного мислення, самостійності, а також формуванню навичок, необхідних для ефективної роботи в умовах цифрової трансформації освіти та виробництва. Викладачі кафедри математики та цифрових технологій (д.пед.н., проф. М.І.Садовий, д.пед.н., проф. О.М.Трифонова) відзначили високий рівень підготовки студентів і актуальність обраних тем індивідуальних завдань, що відповідають сучасним тенденціям у галузі цифрових технологій. Захист став не лише підсумком наполегливої праці протягом семестру, а й свідченням готовності студентів до вирішення складних фахових завдань у майбутній професійній діяльності.

Інформацію підготували д.пед.н., проф. М.І.Садовий, д.пед.н., проф. О.М.Трифонова

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись