Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Обговорення освітніх програм на засіданні на кафедри математики та цифрових технологій

Обговорення освітніх програм на засіданні на кафедри математики та цифрових технологій

30 квітня 2025 року на кафедрі математики та цифрових технологій відбулося розширене засідання, присвячене обговоренню освітньо-професійних програм, вступ на які планується у 2025 році. Участь у заході взяли викладачі кафедри, гаранти освітніх програм, студенти, випускники та стейкхолдери. Було розглянуто програми як першого (бакалаврського), так і другого (магістерського) рівнів вищої освіти, зокрема:

Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти:

Другий (магістерський) рівень вищої освіти:

  • Середня освіта (Математика, Інформатика), гарант: Р.Я. Ріжняк;
  • Професійна освіта (Цифрові технології), гарант: О.М. Трифонова;
  • Інтелектуальний аналіз даних, гарант: К.С. Акбаш.

Обговорення проходило у відкритому та конструктивному форматі, що дало змогу врахувати різні точки зору на актуальність і ефективність реалізації освітніх програм. Активну участь у діалозі взяли студенти й випускники, серед яких:

– студенти: Побіяха Софія Олегівна (ЦТ23Б), Островський Роман Костянтинович (ЦТ24М), Черненко Наталія Миколаївна (МІ21Б), Просянюк Надія Василівна (МФ21Б), Жупаненко Дар’я Вікторівна (МІЕ24М), Вербовіцька Катерина Валеріївна (СТ21Б), Андросова Олена Олександрівна (СТ21Б), Багач Анна Іванівна (СТ24М);

– випукники: Залевський Андрій Андрійович (ЦТ22М), Кривонос Олександра Вікторівна (МІЕ23М), Токарь Віктор Володимирович (СТ22М);

– стейкхолдери.

Усі учасники зійшлися на думці, що освітній процес має достатній теоретичний рівень і забезпечує належну практичну підготовку здобувачів освіти. Пропозиції студентів і випускників були надзвичайно цінними та стали основою для подальшого вдосконалення програм.

Атмосфера заходу була доброзичливою та натхненною, а підсумком обговорення стало спільне переконання в тому, що відкритий діалог між усіма учасниками освітнього процесу є важливою умовою підвищення якості освіти та розвитку освітніх програм відповідно до потреб сучасного ринку праці.

Інформацію підготувала завідувач кафедри математики та цифрових технологій О.М.Трифонова

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись