Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студенти спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) відвідали заняття стейкхолдера Олексія Терьохіна на тему 3D-друку та 3D-моделювання

Студенти спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) відвідали заняття стейкхолдера Олексія Терьохіна на тему 3D-друку та 3D-моделювання

У рамках навчальної дисципліни «3D друк та 3D моделювання» студенти спеціальності 015 «Професійна освіта (Цифрові технології)» мали унікальну можливість відвідати заняття одного з провідних фахівців у цій галузі – Олексія Євгенійовича Терьохіна, заступника директора з навчально-виробничої частини Кропивницького вищого професійного училища, викладача, який має кваліфікацію «Спеціаліст вищої категорії».

Зустріч зі стейкхолдером стала частиною освітньої співпраці між Центральноукраїнським державним університетом імені Володимира Винниченка та провідними закладами професійної (професійно-технічної) освіти регіону. Це дозволяє студентам не тільки здобувати теоретичні знання, а й розширювати свої практичні навички та знайомитися з новітніми технологіями в галузі цифрових технологій.

Лекція охоплювала ключові аспекти технології 3D-друку та моделювання, що є однією з найбільш динамічних і перспективних галузей цифрових технологій. Олексій Євгенійович почав свій виступ із загальної інформації про розвиток технологій 3D-друку, їх застосування в різних сферах, від промисловості до медицини.

Основну увагу було приділено практичному аспекту: як підготувати модель для друку, які програмні забезпечення використовувати для її створення, а також як налаштувати параметри друку для досягнення максимальної якості виробу. У своїй презентації лектор також демонстрував реальні приклади моделей, створених на базі Кропивницького вищого професійного училища, і пояснював технічні нюанси, з якими можна зіштовхнутися під час роботи.

У рамках візиту було проведено екскурсію, під час якої студенти мали змогу детальніше ознайомитися з навчальними та виробничими класами закладу. Екскурсія включала демонстрацію обладнання для 3D-друку, різних типів 3D-принтерів та іншого сучасного технологічного оснащення, яке використовується в освітньому процесі. Окрім того, студенти дізналися про технічні аспекти роботи з 3D-принтерами: від налаштування обладнання до вибору матеріалів і програмного забезпечення. Це дозволило їм побачити практичне застосування технологій, про які йшла мова на лекції, та отримати більш глибоке розуміння процесів, що лежать в основі 3D-друку.

Олексій Терьохін зосередив увагу студентів на важливості відповідального підходу до вибору матеріалів для 3D-друку, які можуть мати вирішальне значення для кінцевого результату. Особливу увагу він приділив екологічності процесів і матеріалів, наголошуючи на важливості вибору безпечних і екологічно чистих витратних матеріалів для друку.

Також було обговорено можливості застосування 3D-друку в навчальних процесах, у тому числі для створення макетів та навчальних посібників, що може суттєво полегшити розуміння складних концепцій студентами. Лекція була наповнена цінними практичними порадами, які студенти зможуть використати під час виконання своїх курсових проєктів і лабораторних робіт.

Під час заняття студенти мали змогу активно спілкуватися з лектором, ставити питання щодо технічних аспектів та особливостей роботи з різними видами 3D-принтерів і матеріалів. Олексій Євгенійович охоче відповідав на всі запитання, наводив приклади з власного досвіду та радив, на що звертати увагу під час роботи.

Однією з головних тем обговорення було питання інтеграції технології 3D-друку в сучасні виробничі процеси. Лектор наголосив, що знання у цій сфері відкриває перед молодими фахівцями величезні можливості для професійного розвитку, оскільки 3D-друк знаходить своє застосування у найрізноманітніших сферах – від освіти до промислового виробництва.

Студенти також торкнулися питань, пов'язаних із професійною освітою, обговоривши, як вона функціонує загалом, які галузі наразі є найбільш перспективними, і які аспекти потребують подальшого розвитку. Лектор детально пояснив ключові елементи професійної освіти, зокрема, як вона сприяє підготовці спеціалістів до реальних потреб ринку праці. Було наголошено, що сучасна освіта повинна бути динамічною та адаптивною, щоб відповідати вимогам інноваційних галузей, таких як інформаційні технології, інженерія, медицина та творчі індустрії.

Особливо важливою ця інформація була для студентів як майбутніх педагогів, оскільки вона дала їм уявлення про актуальні тенденції та виклики в освітньому середовищі. Лектор підкреслив, що майбутнім педагогам варто зосередитися на інтеграції сучасних технологій у навчальний процес і розвитку навичок, які відповідають потребам сучасного світу.

Враження студентів

Лекція отримала схвальні відгуки від студентів, які зазначили, що подібні зустрічі з практиками надають унікальну можливість краще зрозуміти реальні умови роботи з новітніми технологіями. Вони відзначили компетентність і професіоналізм лектора, його вміння донести складні технічні теми простими й зрозумілими словами.

«Це було дуже корисно та цікаво, особливо практична частина, коли ми могли побачити приклади реальних моделей і дізнатися про процеси їхнього створення. Це дуже допоможе нам у підготовці до майбутніх лабораторних робіт», – поділилися враженнями студенти групи ЦТ23М.

Такі лекції та практичні заняття від провідних фахівців галузі дозволяють студентам отримати неоціненний досвід, який допоможе їм стати конкурентоспроможними фахівцями на ринку праці.

«Під час зустрічі Олексій Євгенійович охоче відповідав на численні запитання студентів, не обмежуючись темою 3D-друку. Він поділився своїм досвідом щодо організації навчального процесу в професійно-технічному училищі, розповів про специфіку комунікації з учнями та викладачами. Особливу увагу було приділено питанням побудови ефективної взаємодії між учнями та педагогами, створення сприятливого освітнього середовища, яке сприяє розвитку практичних навичок і творчого підходу до вирішення технічних завдань», - також поділилися студенти групи ЦТ23М.

Лектор також зазначив, що, враховуючи інтерес студентів до теми 3D-друку та їхні запитання щодо освіти, на наступних заняттях він планує більш детально розглянути процес створення дистанційного навчання. Він пояснить, як цей формат був організований і як його можна ефективно використовувати для викладання 3D-друку. Лектор підкреслив, що дистанційне навчання відкриває нові можливості для інтеграції інноваційних технологій у навчальний процес, що дозволяє студентам опановувати складні технічні навички, не обмежуючись лише класною кімнатою.

Студенти групи ЦТ23М висловлюють щиру подяку Олексію Євгеновичу за організовану зустріч, яка стала чудовою можливістю глибше ознайомитися з технологією 3D-друку та отримати цінну інформацію щодо професійної освіти загалом. Лектор не лише поділився своїми знаннями, але й створив атмосферу, яка сприяла активному обговоренню та обміну думками.

Ця зустріч вкотре підтвердила важливість співпраці навчальних закладів із практиками та роботодавцями для підготовки висококваліфікованих кадрів, здатних застосовувати знання в реальних умовах і робити внесок у розвиток сучасних технологій.

Інформацію підготували к.пед.н. Д.В.Соменко та студент групи ЦТ23М Малахатько Олександр

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись