Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Обговорення освітньо-професійної програми зі спеціальності «Професійна освіта (Цифрові технології)» та співпраця зі стейкхолдерами

Обговорення освітньо-професійної програми зі спеціальності «Професійна освіта (Цифрові технології)» та співпраця зі стейкхолдерами

Громадське обговорення освітньо-професійної програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (Цифрові технології) є важливим етапом у розробці та вдосконаленні освітніх програм, що відповідають сучасним вимогам ринку праці.

Найактивнішу участь в обговоренні взяли стейкхолдери освітньо-професійної програми (ОПП):

- Ковальов Юрій Григорович, доцент кафедри фізико-математичних дисциплін Льотної академії Національного авіаційного університету;

- Єрмаков Дмитро Олексійович, вчитель інформатики, КЗ «Ліцей нових технологій навчання» Кропивницької міської ради;

- Рацул Олександр Борисович, директор Кропивницького вищого професійного училища.

Юрій Григорович Ковальов зазначив важливість оновлення навчальної програми з урахуванням новітніх досягнень у галузі цифрових технологій. Він підкреслив, що сучасна професійна освіта повинна орієнтуватися на практичні навички та знання, які можна застосувати у різних сферах діяльності.

Дмитро Олексійович Єрмаков акцентував увагу на необхідності інтеграції практичних занять у навчальний процес. Він підкреслив, що студенти повинні мати можливість застосовувати теоретичні знання на практиці, працюючи над реальними проєктами.

Це забезпечить їх конкурентоспроможність на ринку праці. Спільно з Дмитром Олексійовичем було проведено майстер-клас для учнів Ліцею нових технологій навчання від викладачів спеціальності «Професійна освіта (Цифрові технології)».

Олександр Борисович Рацул відзначив, що співпраця з підприємствами та установами є ключовим елементом підготовки фахівців. Він запропонував організовувати стажування та практики для студентів на базі підприємств, що дозволить їм ознайомитися з сучасними технологіями та виробничими процесами.

Олександр Борисович в якості члена екзаменаційної комісії долучився до проведення кваліфікаційних екзаменів.

Обговорення освітньо-професійної програми зі спеціальності «Професійна освіта (Цифрові технології)» виявило ряд важливих аспектів, які необхідно врахувати при її розробці та впровадженні. Основні рекомендації включають:

  • Актуалізацію навчальних програм з урахуванням сучасних тенденцій та вимог ринку праці.
  • Інтеграцію практичних занять у навчальний процес, що забезпечить студентам можливість застосовувати теоретичні знання на практиці.
  • Розширення співпраці з підприємствами та установами для організації стажувань та практик для студентів.

Стейкхолдери активно долучилися до обговорення проєкту змін до освітньої програми Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (2023 року) та громадських обговорень проєкту ОПП Професійна освіта (Цифрові технології) першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2024-2025 н.р. 

Громадське обговорення освітньо-професійної програми зі спеціальності «Професійна освіта (Цифрові технології)» виявило необхідність оновлення програм з урахуванням сучасних тенденцій та вимог ринку праці. Співпраця зі стейкхолдерами, такими як освітні установи та підприємства, є ключовим елементом у забезпеченні високої якості освіти та конкурентоспроможності випускників. Враховуючи рекомендації, надані під час обговорення, можна створити ефективну та актуальну освітньо-професійну програму, яка відповідатиме сучасним викликам та потребам ринку праці.

Інформацію підготували к.пед.н. Д.В.Соменко, д.пед.н. М.І.Садовий, д.пед.н. О.М.Трифонова

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись