Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студенти розпочинають практичне навчання з виробничої (педагогічної) практики у закладах освіти

Студенти розпочинають практичне навчання з виробничої (педагогічної) практики у закладах освіти

У лютому здобувачі 4 курсу першого (бакалаврського) та 1 курсу другого (магістерського) рівнів вищої освіти розпочинають практичне навчання з виробничої (педагогічної) практики у закладах освіти. Кафедра технологічної та професійної освіти є випусковою для спеціальностей Середня освіта (Трудове навчання та технології) та Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості), тож студентам організовано практики відповідно у заклади загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.

Перед початком практики керівники та методисти організували настановчі конференції, під час проведення яких здобувачів ознайомили із Положенням про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка, програмами практик, вимогами до проходження, критеріями оцінювання тощо. Також керівники завантажили усі необхідні матеріали та завдання з практик у створені курси на безкоштовній платформі Google Classroom, якою користуються в нашому університеті.

Здобувачам освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти настановчі конференції було проведено 2 лютого 2024 року. Зокрема, керівник практики спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології) доктор педагогічних наук, професор Людмила Чистякова детально окреслила особливості проходження практики. Студенти мали можливість поставити запитання керівнику практики, методистам з педагогіки, психології, фаху.

Магістранти І курсу спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) заочної форми навчання (група ТН23М-З) проходять першу педагогічну практику з 05.02.2024 р. по 23.03.2024 р. у 10-11 класах ЗЗСО, де виконують функції вчителя технологій і класного керівника. Тобто, діяльність майбутніх учителів адекватна змісту і структурі педагогічної діяльності, організовується в реальних умовах освітнього процесу.  З цією метою розроблені методичні рекомендації для магістрантів, в яких деталізовані завдання на педагогічну практику «Наскрізна виробнича (педагогічна) практика. Програма та методичні рекомендації для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології): посібник [уклад.: О.М. Царенко, С.І.Рябець, відпов. за вип. О.В. Абрамова]. Кропивницький: РВВ ЦДПУ імені В. Винниченка, 2024. 70 с.»

03 лютого 2024 р. під час настановчої конференції в.о. завідувача кафедри технологічної та професійної освіти, доцент Оксана Абрамова, керівник практики доцент Олександр Царенко, методисти кафедри доцент Сергій Рябець, старший викладач і куратор групи Олександр Щирбул та інші викладачі ознайомили магістрантів з методичними особливостями підготовки до уроків технологій, конкретизували вимоги до оформлення звітних матеріалів з педагогічної практики. Наголошувалося на особливостях практичної діяльності студента-практиканта, які виявляються в змісті, що визначають чотири модулі: організаційний, фаховий, методичний, виховний.

Студенти з цікавістю слухали виступ одногрупниці Інни Мазуренко, яка поділилася практичним досвідом викладання технологій у Коробчинському ліцеї Новомиргородської міської ради.

Схвальні коментарі магістрантів стосувалися повідомлення керівника практики, що при виставленні загальної оцінки будуть враховуватися результати науково-дослідної роботи студентів, які можуть бути використані для підготовки доповідей, виступу на підсумковій науково-практичній конференції, підготовки наукової статті, написанні курсової роботи та магістерського дослідження. Конференція з педагогічної практики закінчилася відповідями методистів на численні запитання студентів.

Інформацію надано кафедрою технологічної та професійної освіти

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись