pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВОКАЛЬНОМУ НАВЧАННІ ПІДЛІТКІВ

ЗОТОВА Вікторія Євгенівна –

аспірант Національного педагогічного університету

імені М. П. Драгоманова,

https://orcid.org/ 0000-0003-0548-1774

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті проаналізовано проблему вокального навчання підлітків на основі використання засобів інтерактивних технологій, зумовлених темпами розвитку технічного прогресу і визначено сучасність проблематики їх використання; розглянуто актуальний інноваційний ресурс початкової мистецької освіти в Україні та за її межами.

Ключові слова: вокальне навчання, інтерактивні технології, інноваційні засоби, новітні технології.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Казинник М. С. Материалы презентации методического образовательного проекта «Школа будущего» [Електронний ресурс]/ головний ред. В. Кореневская. – Минские Новости, 2015. – Режим доступу: https://minsknews.by/shkola-dlya-geniev-vminske-sostoyalas-prezentatsiya-obrazovatelnogoproekta/

2. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

3. Mastera S. The latest technology for music education work with the support of the Ministry of Education of Spain [Electronic resource] / S. Маstera. //Politechnical University. – 2014. Access mode: https://www.researchgate.net/ publication/259900796_New_Technologies_for_Musi c_Education

4. Можайкіна Н. С. Методика викладання вокалу. Навчально-методичний комплекс з дисципліни / Н. Можайкіна – К., НПУ, 2013. – 80 с.

5. Можайкіна Н. С., Методика викладання вокалу: хрестоматія. / Н. С. Можайкіна. – Київ: Ліра-К, 2016. – 216 с.

6. Пометун О. І. Інтерактивні методики та системи навчання / О. Пометун – К., Шкільний світ, 2007. – 111 с.

7. Пометун О. І. Інтерактивні технології: теорія та методика; посібник / Побірченко Н. С., Коберник Г. І., Комар О. А., Торчанська Т. А. – Умань-Київ, 2008. – 94 с.

8. Український педагогічний енциклопедичний словник / [ред.-упоряд. С. Гончаренко].–2-ге вид., оновл. – Р.: Волинські Обереги, 2011.– 552 с.

9. Черниговская Т. В. О недоверии к информации. [Електоронний ресурс] / главный ред. А. Семенець – Росбалт, 2019. Режим доступу: –http://izbrannoe.com/news/mysli/v-mire-rukhnulosrazu-vsye-tatyana-chernigovskaya-o-nedoverii-kinformatsii-i-rasteryannom-cheloveke/

ВКЛЮЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕС ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ

КОСІНСЬКА Наталія Леонідівна –

аспірант кафедри теорії та методики музичного мистецтва

Інституту мистецтв Київського університету

імені Бориса Грінченка,

https://orcid.org/ 0000-0001-8745-9495

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті визначено педагогічні умови формування сценічно-образної культури в процесі вокальної підготовки. Сутнісно охарактеризовано важливу педагогічну умову – включення інтерактивних методів в процес вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Схарактеризовано основні форми та методи формування сценічно-образної культури відповідно до визначеної педагогічної умови, що дозволяють значно активізувати процес вокальної підготовки майбутніх фахівців, збагатити теорію і практику мистецької освіти.

Ключові слова: інтерактивні методи, сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, методи, форми, майбутній учитенль музичного мистецтва. 

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авксентієва С. Активні методи навчання у формуванні професійної компетентності педагогамузиканта / С. Авксентієва // Проблеми підготовки сучасного вчителя – 2014, № 9 – (Ч. 1). Режим доступу: http://www.library.udpu.org.ua/library_files/probl_syc h_vchutela/2014/9_1/Svitlana_Avksentieva.pdf.

2. Бусел В. Г. Великий тлумачний словник
сучасної української мови / В. Г.Бусел. – Київ, 2005. – Ірпінь: ВТФ «Перун». – 567 с.

3. Валькевич Р. А. Специфіка формування сценічно-виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта / Р. А. Валькевич // Наукові записки. – Випуск 157. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – С. 35–36.

4. Гаркуша Л. І., Економова О. С. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до професійної діяльності: навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ спеціальності «Музичне мистецтво». – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2006. – 160 с.

5. Енциклопедія освіти / Акад.пед.наук України; ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2007. – 1040 с.

6. Комар О. А. (2011). Теоретичні та методичні засади підготовки майб.учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології: дис. … д-ра пед.наук: 13.00.04, Уманський держ.пед.ун-т імені Павла Тичини. – Умань. – с. 235.

7. Овчаренко Н.А. (2014). Професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва до вокальнопедагогічної діяльності: теорія та методологія: монографія. Кривий Ріг: Вид.Р. А. Козлов, с. 80-82.

8. Плохотнюк О. С. (2017). Впровадження педагогічних умов формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у процесі музично-виконавської діяльності / Наукові записки. Випуск 157. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 300с., с. 119.

9. Психологічна енциклопедія (2006). Авторупорядник Степанов О. М., Київ: «Академвидав».

10. П’янкова О. В. (2009). «Активні» лекції: сутність, види, особливості, перспективи використання у вищій. Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/19772 /1/57.pdf.

11. Сисоєва С.О. (2011). Інтерактивні технології навчання дорослих: навч.-метод. посіб. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К.: ВД «ЕКМО» – 320 с.

12. Черкасов В. Ф. (2016). Теорія і методика музичної освіти: навч. посіб. / Володимир Черкасов. – Київ: ВЦ «Академія» – 240 с.

ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ВОКАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

МОСКВА Олена Миколаївна –

аспірантка кафедри методики музичного виховання,

співу та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

https://orcid.org/ 0000-0001-7108-8394

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті обґрунтовано теоретичні засади формування технологічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами вокальних технологій. Технологічна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва розглядається як динамічне професійно-особистісне утворення, що інтегрує комплекс гуманістичних цінностей музично-педагогічного процесу і характеристики технологічної компетентності вчителя музичного мистецтва. За результатами теоретичного дослідження визначено сучасні вокальні технології, використання яких є доцільним для підвищення ефективності формування технологічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва.

Ключові слова: технологічна культура, вокальна технологія, вокальна методика, вокальна підготовка, майбутній учитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Концептуальні засади реформування середньої школи: законопроект. – Київ, 17. 08. 2016. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mon.gov.ua/activity/ education/zagalnaserednya/ ua-sch-2016/ konczepcziya.html

2. Пацула В. М., Середа И. В. Технологическая культура современного преподавателя / В. М. Пацула, И. В. Середа. – Москва, 2012. – 213 с.

3. Попова А. Б. Вплив технології Live looping на мистецтво естрадного співу / А. Б. Попова // Young Scientist. – № 11 (51). – November, 2017. – С. 629 – 631.

4. Риггс Сет. Как стать звездой / Сет Риггс; сост.: Guitar College. – Mосква: Guitar College, 2000. – 104 c.

5. Рубцова Е. Т. Технологическая культура в педагогическом образовании / Е. Т. Рубцова // Известия РГПУ им. А. И. Герцена, № 83, 2009. – С. 28–39.

6. Семина Л. Р. Эстрадно-джазовый вокал: учеб – метод. пособие / Л. Р. Семина,
Д. Д. Семина. – Владимир: Изд-во ВлГУ, 2015. – 92 с.

7. Харичева Д. В. Формирование творческой самостоятельносты подростков в учреждениях дополнительного образования средствами эстрадного пениям: дис. …. канд. пед. наук: 13.00.01 / Харичева Дина Владимировна. – Москва, 2007. – 169 с.

8. Sadolin K. Complete Vocal Technique / К. Sadolin. – Denmark, 2000. – 233 p.

ТЕХНОЛОГІЯ ТРАНСМЕДІА ЯК ФЕНОМЕН СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ

ОРЄХОВА Валентина Володимирівна –

аспірант кафедри теорії та практики початкової освіти,

асистент кафедри музики і хореографії

ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет»

https://orcid.org/ 0000 0002 7909 1077

e-mail: [email protected]

Анотація

    Статтю присвячено вивченню проблеми термінологічного аспекту феномену «трансмедіа», який активно впроваджується в сучасну мистецьку освіту. На сьогодні термін «трансмедіа» має надзвичайно високу практику використання у різних контекстах і достатньо широке коло тлумачення, проте не є достатньою мірою визначеним і не має усталеної дефініції, що призводить до певних інтерпретаційних розбіжностей. Метою даної статті є аналіз сучасного наукового розуміння технологій «трансмедіа», «крос-медіа» і «мультимедіа», визначення специфіки кожного поняття для усвідомлення й конкретизації понятійного апарату феномену «трансмедіа» в мистецькій освіті. У статті проаналізовано технологічні характеристики феноменів «трансмедіа», «крос-медіа» і «мультимедіа», як таких, що тісно пов’язані із розвитком культури конвергенції і дигіталізації. Запропоновані візуальні формули для більш чіткого уявлення суміжних понять. Представлена таблиця «Технологічна характеристика «трансмедіа», «крос-медіа» і «мультимедіа». Доведено, що технології «трансмедіа», «крос-медіа» і «мультимедіа» позначають конвергентні процеси і мають на меті повноцінне розкриття інформації, проте залишаються унікальними явищами, які характеризуються певними особливостями. Найбільш широким є поняття трансмедіа, як таке, що може включати як крос-медіа, так і мультимедіа.

Ключові слова: трансмедіа, крос-медіа, мультимедіа, конвергенція, мистецька освіта

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Cambridge Dictionary. Retrieved from: https://dictionary.cambridge.org/ru/

2. Davidson, Dr. (2010). Cross-Media Communications: an Introduction to the Art of Creating Integrated Media Experiences. Retrieved from: http://repository.cmu.edu/etcpress/6

3. Gambarato, R. (2013). Transmedia Project Design: Theoretical and Analytical Considerations, 1, 84–85. DOI: https://doi.org/10.1515/bsmr-2015-0006

4. Giovagnoli, M. (2011) Transmedia Storytelling: Imagery, Shapes and Techniques. Retrieved from https://www.amazon.com/TransmediaStorytelling-Imagery-ShapesTechniques/dp/1105062589

5. Jenkins, H. (2003). Transmedia Storytelling. «MIT Technology Review». Retrieved from: https://www.technologyreview.com/s/401760/transme dia-storytelling/

6. Lambert, J. (2003) Digital Storytelling Cookbook and Travelling Companion version. Digital Diner Press, 9-19.

7. Long, G. A. (2007). Transmedia Storytelling − Business, Aesthetics and Production at the Jim Henson Company. Master Thesis. Cambridge.

8. Pratten, R. (2011). Getting Started in Transmedia Storytelling: A Practical Guide for Beginners. Seattle: Create Space, 13–15.

9. Phillips, A. A. (2012). Creator's Guide to Transmedia Storytelling: How to Captivate and Engage Audiences Across Multiple Platforms Hardcover, 288 p.

10. Scolari, C. A. (2009). Transmedia Storytelling: Implicit Consumers, Narrative Worlds and Branding in Contemporary Media Production. International Journal of Communication, 3 (4).

11. Агрикова Е. В. Формирование трансмедийной компетентности студентов – будущих журналистов: дис. … канд.. пед. наук: спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования»/ Е. В. Агрикова. – Ульяновск, 2017. – 202 с.

12. Аль-Ханаки Дж. Принципы трансмедийного повествования в новостных историях: дис. … канд. наук : спец. 10.01.10 «Журналистика» / Дж. Аль-Ханаки – М., 2017. – 219 с.

13. Виговська Н. А. Мультимедійність та конвергентність як фактори трансформації регіональних медіа: автореф. дис. … канд. наук із соц.. комунік.: спец. 27.00.04 «Теорія та історія журналістики» / Н. А. Виговська – Запоріжжя, 2015. – 23 с.

14. Гаврілова Л. Г. Інформаційнокомунікаційні технології в педагогічних дослідженнях: [навчально-методичний посібник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів] / Л. Г. Гаврілова, Л. О. Кухар, Я. В. Топольник. – Слов’янськ: Видавництво Б. І. Маторіна, 2017. – 310 с.

15. Глазкова Е. А. Художественновыразительное своеобразие трансмедийных экранных произведений: дис. .канд.искусствов.: 17.00.03 «кино-, теле- и другие экранные искусства» / Е. А. Глазкова – М., 2017. – 269 с.

16. Женченко М. Н. Поняття «мультимедіа», «крос-медіа», «трансмедіа» у науковому дискурсі цифрової доби [Електронний ресурс] / М. І. Женченко // Наукові записки Інституту журналістики. – 2013. – Т. 52. – С. 72–75. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_12

17. Журба М. А. Зміна онтологічних меж медіа: трансмедіа. [Електронний ресурс] / М. А. Журба // Філософія культури. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/12_KPSN_2013/Philosophi a/4_134438.doc.htm

18. Панченко Л. Ф. Використання в освіті дорослих відкритих курсів платформи Future Learn / Л. Ф. Панченко// Україна – ЄС: крос-культурні порівняння в освітніх дослідженнях: матеріали І Міжнародної наукової конференції, 22-23 травня 2017 р. – К.: Київ-Дрогобич: «Трек-Лтд», 2017. – С. 133–138.

19. Серміна Г. Л. Медіаконвергенція як чинник формування крос-медіа [Електронний ресурс]/ Г. Л. Серміна // Наукові записки Інституту журналістики. – 2017. – Т. 1 (66). – С. 86–92. Режим доступу: https://www.academia.edu/37055329/

20. Серміна Л. Г. Проблеми термінологічної варіантності в процесі становлення поняття «кросмедіа» [Електронний ресурс] / Г. Л. Серміна // Українське журналістикознавство. – 2016. – Вип. 17. – С. 18–24. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhz_2016_17_5

21. Соколова Н. Л. Трансмедиа и «Интерпретативные сообщества» [Электронный ресурс] / Н. Л. Соколова // Международный журнал исследований культуры. – 2011. №3 (4). Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/transmedia-iinterpretativnye-soobschestva

22. Якубенко Е. Н. Конвергенция как фактор формирования современного медиа-рынка [Электронный ресурс] / Е. Н. Якубенко // Вестник БГУ. – 2015. №1. Режим доступа: https://cyberleninka.ru/article/n/konvergentsiya-kakfaktor-formirovaniya-sovremennogo-media-rynka

Випуск 176 (2019)

Титульна сторінка

АвторСтаттяСторінка

ГОРБЕНКО Сергій Семенович

ДІЯЛЬНІСНА ДОМІНАНТА ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ ФЕНОМЕН ГУМАНІСТИЧНО ОРІЄНТОВАНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ІНДИВІДА 12

РАСТРИГІНА Алла Миколаївна,

ЗАБІЛЯСТА Лідія Леонідівна

ГАРТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ-ВОКАЛІСТА ЯК ФАКТОР РЕАЛІЗАЦІЇ НОВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ 16
СТАШЕВСЬКА Інна Олегівна ТРАНСФОРМАЦІЯ НАУКОВИХ УЯВЛЕНЬ ПРО СУТНІСТЬ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ В НІМЕЧЧИНІ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ 23
СТРАТАН-АРТИШКОВА Тетяна Борисівна ФОРМУВАННЯ АВТОРСЬКОЇ СПРОМОЖНОСТІ ЯК ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОЇ ЯКОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ 28
ТУШЕВА Вікторія Володимирівна ЗМІНИ ПАРАДИГМИ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У КОНТЕКСТІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ 33
ЧЕРКАСОВ Володимир Федорович ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ МУЗИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ (за концепцією О. П. Рудницької) 39
ШЕВНЮК Олена Леонідівна ЗМІСТ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ (СКАНДИНАВСЬКИЙ ДОСВІД)  43
KRAUZE-SIKORSKA Hanna AXIOLOGICAL DIMENSIONS OF CHILDREN'S ARTISTIC CREATIVITY 47
SIKORSKA Joanna INTERNET AS A MEDIUM SHAPING YOUNG PEOPLE'S MUSICAL CULTURE 54
АНДРОЩУК Людмила Михайлівна ВИЩА ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ЗАКОНОДАВЧЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 62
БЄДАКОВА Софія Вікторівна ДОСЛІДЖЕННЯ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО ОБРАЗНО-СМИСЛОВОЇ ЕВОЛЮЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПІСНІ ЯК ФАКТОР ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ 68
БЄЛІКОВА Валентина Венедиктівна МУЗИЧНА МОВА ТВОРІВ МИХАЙЛА СТЕПАНЕНКА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ 72
ВЛАСЕНКО Ірина Миколаївна ІДЕЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ЕВОЛЮЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МИСТЕЦТВА 76
ГОРБЕНКО Олена Борисівна МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 82
ІРИГІНА Світлана Олександрівна МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВОКАЛУ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТ 86
КИРИЧЕНКО Олена Іванівна DIGITAL ART ЯК ІНТЕРАКТИВНА ФОРМА ОСВОЄННЯ СУЧАСНОГО КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ХУДОЖНЬОЇ ОСВІТИ 91

КУРИШЕВ Євген Володимирович,

ЛЯШЕНКО Ольга Дмитрівна

ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНА ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ-ВОКАЛІСТІВ 95
МОГІЛЕЙ Ірина Владиславівна ПОЛІХУДОЖНЄ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 100
ОСАДЧА Тетяна Всеволодівна ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВСЬКИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 105
ПІДДУБНА Оксана Михайлівна ФАХОВА ДИСЦИПЛІНА «КОМПОЗИЦІЯ» В РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА 110
ПЛОТНИЦЬКА Оксана Віталіївна ФЕНОМЕН ІНТЕГРАТИВНОЇ ОСВІТИ ЯК МЕХАНІЗМ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 113
РОЙТЕНКО Нина Алексеевна К ВОПРОСУ ФОРМИРОВАНИЯ ХУДОЖЕСТВЕННО-ОБРАЗНЫХ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ У СТУДЕНТОВ-ВОКАЛИСТОВ КНР 117

РАКІТЯНСЬКА Людмила Миколаївна,

ПОНОМАРЕНКО Тетяна Валентинівна

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 122

СИДОРЕНКО Тетяна Дмитрівна, ФУРДАК Тетяна Дмитрівна

ОВОЛОДІННЯ МІМІКОЮ ЯК ОДНИМ ІЗ ЗАСОБІВ КЕРУВАННЯ ХОРОВИМ КОЛЕКТИВОМ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ДИРИГЕНТА 126
СОЛОВЙОВ Віктор Алмабайович ВПЛИВ СУГЕСТИВНИХ ФАКТОРІВ НА ФАХОВЕ СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ – КЕРІВНИКА ХОРОВОГО КОЛЕКТИВУ 130
ТАДЕУШ Олена Миколаївна СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЗОРІЄНТОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЗВО 134

ФОЛОМЄЄВА Наталія Аркадіївна

ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ «ЕСТРАДНЕ МИСТЕЦТВО» В ДИСКУРСІ РЕФОРМУВАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ 139
ХАЙРУЛЛІНА Юлія Олександрівна ХУДОЖНЯ ДРАМАТУРГІЯ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УРОКУ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» 143
ЧЕБОТАРЕНКО Ольга Валериевна ВОСПИТАНИЕ ДУХОВНОСТИ СРЕДСТВАМИ ФОРТЕПИАННОЙ МУЗЫКИ С. РАХМАНИНОВА 147

ШEВЧЕНКО Інга Леонідівна,

БРОДСЬКИЙ Геннадій Леонідович

ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА 150
ШРАМКО Оксана Іллівна МИСТЕЦЬКА ОСВІТА І ДУХОВНІСТЬ УКРАЇНСТВА 154
ЩЕРБАК Ігор Вікторович РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 159
БОНДАРЕНКО Анжеліка Володимирівна РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА 164
ЖИТНІК Тетяна Сергіївна МЕТОДИКА ПРОЛОНГОВАНОЇ ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА В ХУДОЖНЬО-ТВОРЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 168

КЛЮЄВА Сніжана Дмитрівна

ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ ЗАСОБАМИ СПРИЙНЯТТЯ ПОПУЛЯРНОЇ МУЗИКИ ХХ СТОЛІТТЯ 174
КУЛІКОВА Світлана Вікторівна СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В МУЗИЧНІЙ ОСВІТІ 179
ЛЕВИЦЬКА Ірина Миколаївна ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ ДО ТВОРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ 183
МІЩАНЧУК Вікторія Миколаївна РОЗВИТОК МИСТЕЦЬКОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ 188
СОБОЛЬ Наталія Віталіївна ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ГРИ НА ФОРТЕПІАНО ДОРОСЛИХ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ 192
СОВА Ольга Сергіївна ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ МЕТОДИКИ РОБОТИ НА ПЛЕНЕРІ 197
ЯРОШЕНКО Олена Миколаївна ПРИНЦИПИ УДОСКОНАЛЕННЯ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 202
КАБУР Людмила Миколаївна МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ 206
КАЧУРИНЕЦЬ Лілія Валеріївна ПОЕТАПНІСТЬ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ В АКАДЕМІЧНОМУ АНСАМБЛІ ПІСНІ І ТАНЦЮ «КОЗАКИ ПОДІЛЛЯ» 210
ЛЄСНІК Олена Степанівна ДІАЛОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ 217
ТКАЧЕНКО Марина Юріївна, РАДЮШІНА Світлана Олександрівна МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ СПІВАЦЬКОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ 223
ЦИГАНЮК Люція Ігорівна ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОЇ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ МИСТЕЦТВ У СВІТЛІ СУЧАСНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 228
 ВЕНГРИНЮК Оксана Володимирівна СТВОРЕННЯ ТВОРЧОГО СЕРЕДОВИЩА В МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА   234
 ЗОТОВА Вікторія Євгенівна СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВОКАЛЬНОМУ НАВЧАННІ ПІДЛІТКІВ   237
 КОСІНСЬКА Наталія Леонідівна ВКЛЮЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕС ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ   241
 МОСКВА Олена Миколаївна ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ВОКАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ  246 
 ОРЄХОВА Валентина Володимирівна ТЕХНОЛОГІЯ ТРАНСМЕДІА ЯК ФЕНОМЕН СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ   250