Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ «ЕСТРАДНЕ МИСТЕЦТВО» В ДИСКУРСІ РЕФОРМУВАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

ФОЛОМЄЄВА Наталія Аркадіївна –

кандидат педагогічних наук, доцент

кафедри хорового диригування,

вокалу та методики музичного навчання

Навчально-наукового інституту культури і мистецтв

Сумського державного педагогічного університету

імені А. С. Макаренка

e-mail: [email protected]

Анотація

    Стаття присвячена розкриттю основного змісту освітньо–професійної програми «Естрадне мистецтво» за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво». В статті викладено обґрунтування впровадження освітньо–професійної програми «Естрадне мистецтво» за спеціальністю «Музичне мистецтво» у роботу українських мистецьких закладів вищої освіти. Також в статті розглядається зміст програмних результатів навчання за освітньо–професійною програмою «Естрадне мистецтво», а також фахові програмні компетенції, які здобувають випускники. Стаття містить також виклад особливостей освітньо– професійної програми «Естрадне мистецтво» підготовки бакалаврів за спеціальністю 025 «Музичне мистецтво», а також мети цієї програми.

Ключові слова: естрадне мистецтво, музичне мистецтво, освітньо–професійна програма, естрадне вокальне мистецтво, естрадне музично–інструментальне мистецтво, звукорежисура естрадних концертних заходів, професійна підготовка.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Василенко Л. М. Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Л. М. Василенко: дис. канд. пед. наук. – Київ, 2003. – 211 с.


2. Дрожжина Н. В. Розвиток виконавських здібностей вокалістів у контексті музичного мистецтва естради / Н. В. Дрожжина // Проблеми педагогіки мистецтва. Серія: Музична педагогіка і мистецтвознавство: зб. ст. – Ялта: РВВ РВНЗ КГУ, 2007. – Вип. 1. – С. 118–129.

3. Дрожжина Н. В. Функції мікрофону у вокальному виконавстві на естраді / Н. В. Дрожжина // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти: зб. наук. пр. Харк. держ. ун-т мистец. ім. І. П. Котляревського. – Харків, 2005. – Вип. 15. – С. 77–86.

4. Клип О. Я. Обучение эстрадному пению на музыкальных факультетах педагогических вузов / О. Я. Клип: дис. на соискание учёной степени канд. пед. наук. – Москва, 2003. – 197 с.

5. Мозговий М. П. Становлення і тенденції розвитку української естрадної пісні / М. П. Мозговий: автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства: спец. 17.00.01 «Теорія та історія культури». – Київ, 2007. – 19 с.

6. Оганезова-Григоренко О. В. Генезис і розвиток вокальної методології: трансформація та синтез / О. В. Оганезова-Григоренко. – Одесса: Астропринт, 2015. – 83 с.

7. Осетров Ю. О. До питання про специфіку підготовки студентів музично-навчальних закладів за фахом «Естрадний спів». – URL: http://vocalart.narod.ru/article_6_1.html/

8. Поплавський М. М. Антологія сучасної української естради / М. М. Поплавський. – Київ: Преса України, 2004. – 416 с.

9. Тормахова В. М. Українська естрадна музика і фольклор: взаємопроникнення і синтез / В. М. Тормахова: автореферат дис. на здобуття наук. ступеня канд. мистецтвознавства: спец. 17.00.03 «Музичне мистецтво». – Київ, 2007. – 17 с.

10. Швець І. Б. Педагогічні основи виховання співочих навичок на заняттях з естрадного співу у студентів музично- педагогічного факультету / І. Б. Швець // Наукові записки (Серія: Педагогіка і психологія). – Вип. 15. – Вінниця: ВДПУ, 2005. – С. 158–159.

11. Koryakin O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art. Open educational E-environment of modern university. № 5 (2018). – URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu /article/view/136/227#.XCc_Lh8ufDc.