Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВКЛЮЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У ПРОЦЕС ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ СЦЕНІЧНО-ОБРАЗНОЇ КУЛЬТУРИ

КОСІНСЬКА Наталія Леонідівна –

аспірант кафедри теорії та методики музичного мистецтва

Інституту мистецтв Київського університету

імені Бориса Грінченка,

https://orcid.org/ 0000-0001-8745-9495

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті визначено педагогічні умови формування сценічно-образної культури в процесі вокальної підготовки. Сутнісно охарактеризовано важливу педагогічну умову – включення інтерактивних методів в процес вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Схарактеризовано основні форми та методи формування сценічно-образної культури відповідно до визначеної педагогічної умови, що дозволяють значно активізувати процес вокальної підготовки майбутніх фахівців, збагатити теорію і практику мистецької освіти.

Ключові слова: інтерактивні методи, сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, методи, форми, майбутній учитенль музичного мистецтва. 

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Авксентієва С. Активні методи навчання у формуванні професійної компетентності педагогамузиканта / С. Авксентієва // Проблеми підготовки сучасного вчителя – 2014, № 9 – (Ч. 1). Режим доступу: http://www.library.udpu.org.ua/library_files/probl_syc h_vchutela/2014/9_1/Svitlana_Avksentieva.pdf.

2. Бусел В. Г. Великий тлумачний словник
сучасної української мови / В. Г.Бусел. – Київ, 2005. – Ірпінь: ВТФ «Перун». – 567 с.

3. Валькевич Р. А. Специфіка формування сценічно-виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта / Р. А. Валькевич // Наукові записки. – Випуск 157. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – С. 35–36.

4. Гаркуша Л. І., Економова О. С. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до професійної діяльності: навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ спеціальності «Музичне мистецтво». – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2006. – 160 с.

5. Енциклопедія освіти / Акад.пед.наук України; ред. В. Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2007. – 1040 с.

6. Комар О. А. (2011). Теоретичні та методичні засади підготовки майб.учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології: дис. … д-ра пед.наук: 13.00.04, Уманський держ.пед.ун-т імені Павла Тичини. – Умань. – с. 235.

7. Овчаренко Н.А. (2014). Професійна підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва до вокальнопедагогічної діяльності: теорія та методологія: монографія. Кривий Ріг: Вид.Р. А. Козлов, с. 80-82.

8. Плохотнюк О. С. (2017). Впровадження педагогічних умов формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у процесі музично-виконавської діяльності / Наукові записки. Випуск 157. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 300с., с. 119.

9. Психологічна енциклопедія (2006). Авторупорядник Степанов О. М., Київ: «Академвидав».

10. П’янкова О. В. (2009). «Активні» лекції: сутність, види, особливості, перспективи використання у вищій. Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/19772 /1/57.pdf.

11. Сисоєва С.О. (2011). Інтерактивні технології навчання дорослих: навч.-метод. посіб. Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. – К.: ВД «ЕКМО» – 320 с.

12. Черкасов В. Ф. (2016). Теорія і методика музичної освіти: навч. посіб. / Володимир Черкасов. – Київ: ВЦ «Академія» – 240 с.