Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

БОНДАРЕНКО Анжеліка Володимирівна –

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри

методики музичного виховання, cпіву та хорового диригування

Криворізького державного педагогічного університету

https://orcid.org/ 0000 0002 9068 9264

e-mail: [email protected]

Анотація

    Фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва здійснюється у ВНЗ, що включає і диригентське навчання. Студенти під час диригентського навчання мають засвоїти фахові знання і вміння для здійснення музично-педагогічної діяльності з учнями загальноосвітньої школи. Розвиток інтелектуальнотворчого потенціалу студентів передбачає забезпечення їх уміннями щодо здійснення постановочної роботи з вокально-хоровим колективом, підбору репертуару, самостійного опрацювання музичного твору. Робота над хоровою композицією передбачає побудову інтерпретаційної версії звучання й візуального представлення музичного твору.

Ключові слова: диригентсько-хорова підготовка, інтелектуально-творчий потенціал, майбутній вчитель музичного мистецтва.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Бех І. Д. Особистісно-орієнтований підхід: Теоретико-технологічні засади / І. Д. Бех. – Київ: Либідь, 2003. – Кн. 1. – 280 с.

2. Выготский Л. С. Мышление и речь // Собр. соч.: В 6-ти т. Т. 2. Проблемы общей психологии / Под ред. В. В. Давыдова. – Москва: Педагогика, 1982. – 504 с.

3. Загнітко А. Тлумачний словник сучасної української мови / А. Загнітко, І. Щукіна. – Донецк: ТОВ ВКФ «БАО», 2009. – 960 с.

4. Крицький В. М. Формування художньо та дидактично доцільних знань у процесі роботи з музичними творами / В. М. Крицький: метод рекомендації. – Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. – 20 с.

5. Олексюк О. М. Музично-педагогічний процес у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. – Київ : Знання України, 2009. – 123 с.