Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

ВИЩА ХОРЕОГРАФІЧНО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ЗАКОНОДАВЧЕ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

АНДРОЩУК Людмила Михайлівна –

кандидат педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри хореографії та художньої культури

Уманського державного педагогічного університету

імені Павла Тичини

https://orcid.org/ 0000-0002-5702-675Х

e-mail: [email protected]

Анотація

    У статті розглядається проблема законодавчого, нормативно-правового забезпечення функціонування хореографічно-педагогічної освіти в Україні та перспективи її розвитку. Представлено місце хореографічнопедагогічної освіти в структурі вищої освіти України в законодавчому полі. Висвітлено роль розробки освітньо-професійної програми та проекту стандартів для становлення хореографічно-педагогічної освіти. Обґрунтовано перспективи розвитку хореографічно-педагогічної освіти в Україні.

Ключові слова: хореографія, вища хореографічно-педагогічна освіта, законодавство, нормативноправове забезпечення, бакалавр, спеціаліст, магістр освітньо-професійна програма, стандарт вищої освіти.

Повний текст:

Adobe Acrobat Pro PDF

СПИСОК ДЖЕРЕЛ

1. Закон України «Про освіту» (1991) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1060-12

2. Державна національна програма «Освіта» («Україна ХХІ століття»). – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/896-93%D0%BF

3. Наказ міністерства освіти і науки України № 266 від 29 квітня 2015 р. «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/266-2015%D0%BF

4. Наказ міністерства освіти і науки України № 1151 від 6.11.2015 року «Про особливості
запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1460-15

5. Освітньо-професійна програма підготовки бакалавра (галузь знань 0202 Мистецтво, напрям підготовки 6.020202 Хореографія*) / [уклад. А. Є. Коротков]. – Кіровоград: 2017. – 4 с.

6. Постанова Кабінету Міністрів України № 325 від 18.05.1994 року «Про Перелік напрямів підготовки фахівців з вищою освітою за професійним спрямуванням, спеціальностей різних кваліфікаційних рівнів та робітничих професій» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP940325. html

7. Постанова Кабінету Міністрів України від 20 січня 1998 року № 65. (Нововведення закону України про вищу освіту) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/65-98-%D0%BF

8. Постанова Кабінету Міністрів України № 507 від 24.05.1997 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/507-97%D0%BF

9. Постанова кабінету міністрів України № 1719 від13.12.2006 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1719-2006%D0%BF

10. Постанова Кабінету Міністрів України № 787 від 27.08. 2010 року «Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/787-2010%D0%BF

11. Постанова Кабінету Міністрів України № 53 від 1.02.2017 року «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP170053. html

12. Стандарт вищої освіти України (ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань – освіта, спеціальність 014 Середня освіта (хореографія) / [уклад. Г. Ю. Ніколаї та ін.]. – К.: 2017. – 10 с.

13. Стандарт вищої освіти України (ступінь вищої освіти – магістр, галузь знань – 02 Культура і мистецтво, спеціальність 024 Хореографія.) / [уклад. Л. Ю. Цвєткова та ін.]. – К.: 2017. – 26 с.