Мета пропедевтичної навчальної практики з педагогіки – сприяти поглибленому ознайомленню із професійною діяльністю вчителя та класного керівника на основі засвоєних студентом теоретичних знань з дисциплін психолого-педагогічного циклу, сформованих знань, умінь і навичок виховної роботи.
Основні завдання практики:
- ознайомлення із системою навчально-виховної роботи у закладах освіти;
- вивчення навчально-методичної документації закладу освіти;
- поглиблення і розширення теоретичних знань із спеціальних і психолого-педагогічних дисциплін, набутих студентами, застосування їх у розв’язанні конкретних педагогічних завдань під час практики.
Головне завдання – навчити студентів аналізувати освітній процес і педагогічні ситуації, що в ньому відбуваються.
Навчально-методичний посібник "Навчальна пропедевтична практика з педагогіки"