На нашому факультеті систематично здійснюється взаємовідвідування занять викладачами, що сприяє обміну професійним досвідом, удосконаленню освітньої програми та підвищенню ефективності освітнього процесу. Це дозволяє не тільки вдосконалювати методи викладання, але й створювати середовище для впровадження новітніх освітніх технологій та формування командної роботи.
Детальніше...
Згідно з багаторічною традицією та на основі нормативних документів закладів вищої освіти України, щороку в університеті відбуваються вибори голів студентських рад університету та факультетів. Разом із новими головами змінюється і склад студентських рад, що представлятиме інтереси студентства, організовуватиме заходи та підтримуватиме студентське життя на факультеті та університеті в цілому.
У суботу 28 вересня завершився перший етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування ICPC-Ukraine 2024.
У цьому році участь у змаганнях взяли п’ять команд нашого факультету, причому чотири з них, до складу яких увійшли студенти другого курсу (групи КН23Б та ІСТ23Б) – дебютанти змагань. Також вперше в ролі тренера виступив викладач Дмитро Ніщеменко, який сам у роки студентства був учасником змагань KPI-Open, ICPC-Ukraine-2022 та ICPC-Ukraine-2023.
Випускниця магістратури спеціальності 073 Менеджмент стала переможницею конкурсу магістерських робіт
На Всеукраїнський конкурс кваліфікаційних робіт зі спеціальності 073 Менеджмент, який проводили з 25 по 27 вересня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса), були подані три роботи другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Управління фінансово-економічною безпекою», випуск яких уперше було здійснено у 2023 році Центральноукраїнським державним університетом імені Володимира Винниченка.
З 23 вересня 2024 року розпочалася виробнича практика студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки освітньої програми «Освітні, педагогічні науки (Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект)» з освітніх вимірювань. Перш за все, метою виробничої практики з освітніх вимірювань є підготовка майбутніх спеціалістів до виконання функцій фахівця з освітніх вимірювань, професіонала в галузі інформації та інформаційного аналітика, формування у студентів-практикантів досвіду досліджень у науках про освіту, освітніх вимірювань.