Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

 Магістри спеціальності “Середня освіта (Географія)” звітували про виробничу практику в закладах вищої освіти

Магістри спеціальності “Середня освіта (Географія)” звітували про виробничу практику в закладах вищої освіти

07 листопада 2024 року відбулася звітна конференція з виробничої практики в закладах вищої освіти для студентів, які навчаються на другому курсі другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньою програмою “Середня освіта (Географія) та краєзнавчо-туристична робота”.

Виробнича практика у закладах вищої освіти для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Географія) є обов’язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття освітнього рівня «магістр», який має на меті оволодіння студентами фаховими та загальними компетентностями, необхідними для виконання професійних функцій викладача географічних, методичних та краєзнавчо-туристичних дисциплін у закладах вищої освіти.  Практика забезпечує  звʼязок  теоретичної підготовки та практичної діяльності в закладі вищої освіти і зорієнтована на поглиблення знань, набутих у процесі навчання, оволодіння уміннями організовувати освітній процес у вищій школі та підготовку магістрів до самостійної професійної діяльності.

Мета виробничої практики полягала у поглибленні та закріпленні знань магістрантів з питань організації та навчально-методичного забезпечення освітнього процесу з викладання географічних, методичних та краєзнавчо-туристичних дисциплін у вищій школі в сучасних умовах; формуванні професійних компетентностей майбутніх викладачів ЗВО, здатності застосовувати традиційні та інноваційні технології в процесі навчання професійно-орієнтованих дисциплін, умінь і навичок організації науково-дослідницької роботи студентів; підготовці студентів до самостійного виконання основних функцій педагогічної діяльності викладача вищої школи.

На підготовчому етапі до педагогічної практики студенти прослухали необхідні методичні дисципліни: “Сучасні освітні технології у викладанні географії” та “Педагогіка і методика викладання географічних дисциплін у ЗВО”.

Практика включала чотири модулі: навчально-методичний, науково-дослідницький, виховний  та організаційний.

Виробничу практику студенти групи ГК23М проходили на базі кафедри природничих наук і методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. Для проходження практики студенти були прикріплені до однієї з академічних груп студентів спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія), де проводили практичні заняття, виховні заходи, організовували науково-дослідницьку роботу зі студентами.

Керівництво виробничою практикою магістрів та методичний супровід здійснювала кандидат географічних наук, доцент кафедри природничих наук і методик їхнього навчання Маслова Наталія Миколаївна. Методистами  з практики були також кандидати географічних наук, доценти кафедри природничих наук і методик їхнього навчання Сільченко Ю. Ю. та Онойко Ю. Ю.

На звітній конференції студенти обмінялися досвідом, методичними напрацюваннями та враженнями від роботи зі студентами, а також представили результати виконання індивідуального науково-дослідного завдання у формі доповідей з мультимедійними презентаціями.

Тематика доповідей була доволі різноманітною:

  1. Дидактичні можливості геосервісів в процесі навчання географії в старших класах (Баліцька А.).
  2. Методика розробки тестових завдань з дисципліни “Географія релігій” для студентів бакалаврського рівня вищої освіти (Нечай Д.).
  3. Екскурсійна діяльність в процесі підготовки майбутніх вчителів географії у вищій школі (Патлаєнко Ю.).
  4. Методика застосування онлайн-сервісів для створення тестів та інтерактивних сервісів миттєвого опитування в процесі навчання географії (Малєєва А.).
  5. Використання електронних джерел знань в процесі викладання дисципліни “Географія світового господарства” у закладах вищої освіти (Ковальчук Д.).
  6. Актуальність використання даних дистанційного зондування Землі на уроках географії у старшій школі (Пасічник Д.).
  7. Інтерактивні технології навчання географії у вищій школі (Скорик О.)
  8. Проблема забруднення вод Світового океану та основні шляхи її вирішення (Єпанча А.)

Підсумкова конференція пройшла у формі активного діалогу та обміну думками. На завершальному етапі слово мали методисти з виробничої практики, які проаналізували роботу студентів під час практики. Керівник практикою Маслова Н. М. оголосила  результати практики  та привітала студентів з успішним її проходженням.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись