Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Практико-орієнтоване навчання студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології)

Практико-орієнтоване навчання студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології)

Чергове заняття студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології) з викладачем-практиком Олексієм Євгенійовичем Терьохіним було насиченим та інформативним. Студенти мали змогу глибше зануритися в питання державного освітнього стандарту, а також отримати практичні знання про створення навчальних програм і використання цифрових інструментів для дистанційного навчання.

Зустріч розпочалася з обговорення загального державного освітнього стандарту. Олексій Євгенійович детально пояснив, як цей стандарт визначає основні вимоги до навчальних програм і які критерії застосовуються при їх розробці. Лектор також надав конкретні приклади своєї роботи, продемонструвавши відеоуроки та презентації, які він створював як зразки для своїх занять.

Після огляду стандарту, учасники перейшли до обговорення дистанційного навчання. Олексій Євгенійович не лише представив загальну структуру дистанційних уроків, але й поділився своїм досвідом роботи з програмами для їх створення. Зокрема, він показав, як використовує Google Classroom для організації та проведення уроків, продемонструвавши на практиці структуру навчального плану та методи інтеграції презентацій і відеоматеріалів. Також лектор коротко згадав інші інструменти для дистанційного навчання, такі як Zoom і Moodle, наголосивши на їх важливості для організації освітнього процесу.

Окремо варто відзначити активну участь студентів у дискусії. Найбільше питань викликала тема створення навчальних програм на основі освітнього стандарту. Студенти цікавилися, де саме можна знайти ці стандарти та як використовувати їх для розробки власних програм уроків. Лектор детально пояснив процес створення навчального плану, на прикладі показавши, як адаптувати стандарти під конкретні потреби та завдання. Він також розповів про важливість чіткого планування кожного уроку, аби освітній процес був структурованим та відповідав вимогам сучасної освіти.

Олексій Євгенійович особливо акцентував увагу на перевагах використання безкоштовних програм під час навчання. Він зазначив, що інструменти, такі як Google Classroom, дозволяють викладачам організовувати дистанційне навчання без додаткових витрат, зберігаючи при цьому високу якість освітнього процесу. За його словами, це особливо корисно для викладачів, які працюють в умовах обмеженого фінансування, але прагнуть надавати своїм студентам актуальні та якісні знання.

Студенти позитивно сприйняли отриману інформацію, активно брали участь у дискусії та ставили питання щодо організації дистанційного навчання. Відгуки були позитивними, і вся група висловила подяку лектору за детальне пояснення таких важливих аспектів педагогічної діяльності.

«Знання, отримані на лекції, є вкрай важливими для майбутніх педагогів, оскільки вони допоможуть не лише в практичній роботі, але й у науково-дослідних проєктах, зокрема в магістерських роботах», – поділилися враженнями студенти групи ЦТ23М.

Лектор поділився реальними прикладами, як на основі державних стандартів можна створювати навчальні програми. Він показав, як саме будуються уроки, як включати інтерактивні елементи та цифрові інструменти для дистанційного навчання. Олексій Євгенійович наголосив на важливості відповідності програм вимогам державного стандарту, але водночас підкреслив, що викладачі мають можливість творчо підходити до розробки уроків, адаптуючи їх до потреб своїх студентів.

Загалом, заняття стало важливим кроком у професійному розвитку студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), оскільки дало їм практичне розуміння того, як використовувати освітні стандарти та сучасні технології в педагогічній діяльності.

Інформацію підготували д.пед.н. О.М. Трифонова та студент групи ЦТ23М Малахатько Олександр

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись