Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Комплексна біологічна практика

Комплексна біологічна практика

31 травня 2024 року завершилися комплексні біологічні практики студентів 1-2 курсу спеціальності 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини).

В системі професійної підготовки вчителів біології  комплексна практична підготовка має величезне значення, оскільки є необхідним етапом підготовки студентів до професійної діяльності.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини, Хімія) майбутні вчителі біології повинні знати будову рослинних і тваринних організмів, мати уявлення про їх систематичне різноманіття, здійснювати мікроскопічні дослідження рослинних і тваринних клітини, тканин і органів, встановлювати зв'язок між будовою, видозмінами органів та середовищем життя організмів, вміти користуватися визначниками рослини і тварин, збирати і складати колекції рослинних і тваринних організмів, оволодіти навичками камеральної обробки зібраного матеріалу. Саме виконанню цих вимог і приділялася особлива увага.

Впродовж практики студенти оволоділи сучасними методиками дослідницької роботи в природних та лабораторних умовах, мали змогу узагальнити і доповнити теоретичні знання, застосувати їх на практиці, здійснити збір рослинного і тваринного матеріалу та засвоїти методики його камеральної обробки.

Для студентів групи БХ23Б ця практика – перша в студентському житті. Найяскравіші їх враження – дослідження рослин і спостереження за тваринами в природних умовах, визначення рослин, тварин та засвоєння латинських назв.  

Студенти групи БХ22Б вже мають дворічний досвід практичної діяльності, виконують досить складні і комплексні біологічні дослідження, складають детальні звіти.

Під час виконання завдань практики студенти-бакалаври мали змогу звернутися за консультаціями до магістрів – студентів групи ХБ23М, які, допомагаючи молодшим студентам, самі таким чином набувають досвіду практичної педагогічної, наукової та організаторської роботи.

Комплексна біологічна практика має чітке регіональне спрямування, оскільки майбутні вчителі біології ознайомлюються в першу чергу  з природою рідного краю, різноманіттям флори і фауни Кіровоградщини. Найкращі студентські гербарні збори стануть суттєвим внеском в колекцію наукового гербарію Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка – єдиного на даний час регіонального гербарію Центральної України.

Інформацію підготувала к.б.н., доцент Аркушина Г.Ф.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись