• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Розвиваємо культуру академічної доброчесності разом!

Розвиваємо культуру академічної доброчесності разом!

Розвиток культури академічної доброчесності є важливим завданням вищої школи. Для створення етичної та відповідальної атмосфери в освітньому середовищі ЦДУ імені В. Винниченка викладачі кафедри інформатики та інформаційних технологій систематично підвищують кваліфікацію і формують академічну доброчесність студентів.

Цінною для наших колег є участь у вебінарах, організованих Науково-дослідним Інститутом Люблінського науково-технологічного парку (Республіка Польща). Важливими також є практичні поради з ефективного планування часу при підготовці наукових робіт.

До змісту лекцій і практичних занять для студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Інформатика), 122 Комп'ютерні науки, 126 Інформаційні системи та технології включено матеріали про академічну доброчесність. Наукові керівники наголошують на важливості дотримання етичних стандартів у підготовці курсових і кваліфікаційних робіт, необхідності правильного цитування джерел. Студентів навчають уникати плагіату й ефективно працювати над освітніми проєктами.

Підвищенню рівня обізнаності з питань академічної доброчесності сприяють ресурси на платформі Prometheus, зокрема «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Таке навчання цікаве і для викладачів, і для студентів.

У робочих програмах і силабусах освітніх компонентів, закріплених за кафедрою інформатики та інформаційних технологій, є рекомендації про можливості проходження визначеного онлайн-курсу чи інших елементів неформальної / інформальної освіти. Зокрема, це дисципліни:

  • «Інформаційно-комунікаційні технології» для бакалаврів усіх спеціальностей;
  • «Дистанційна освіта. Інформаційні технології освітнього процесу» для магістрантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки;
  • «Методологія та організація наукових досліджень» для магістрантів спеціальності 122 Комп’ютерні науки;
  • «Інформаційні технології у сфері правоохоронної діяльності» для магістрантів спеціальності 262 Правоохоронна діяльність;
  • «Інформаційні технології в науці» для аспірантів спеціальностей 011 Освітні, педагогічні науки, 014 Середня освіта (Фізика та астрономія), 032 Історія та археологія, 035 Філологія і 081 Право.

f4

Результати навчання та компетентності, набуті у такій формі, зараховуються студентам як змістовні модулі чи окремі теми навчальної дисципліни за Порядком, затвердженим у ЦДУ.

Важливо пам’ятати, що розвиток культури академічної доброчесності є спільною відповідальністю всіх учасників освітнього процесу. Разом ми створюємо освітнє середовище, яке забезпечує справедливе, об’єктивне і високоякісне навчання та дослідження.

Інформацію надано кафедрою інформатики та інформаційних технологій

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись