Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Враження від педагогічної практики Білугіної Юлії

Враження від педагогічної практики Білугіної Юлії, яка проходила практику в Куйбишевській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів,  Бобринецького району, Кіровоградської області.

  1. Мені дуже сподобалось працювати з дітьми, оскільки вони дружні, старанні, прагнуть до здобуття нових знань, намагаються співпрацювати з вчителями та допомагають одне одному.
  2. Практична робота в школі відкрила для мене можливість пізнати всі сторони педагогічної діяльності і значно розширити мої уявлення про організацію навчально-виховного процесу.
  3. Я відчула себе справжнім вчителем, навчилась організовувати роботу класу за допомогою різних форм роботи.
  4. Найефективнішими та найцікавішими для учнів виявилися інтерактивні методи навчання.
  5. Для активізації розумової діяльності учнів на уроці, я залучала їх до різних видів роботи.
  6. Всі використанні мною форми, методи та засоби виховної роботи я підбирала таким чином, щоб вони відповідали віковим та індивідуальним особливостям учнів, а також впливали на свідомість, світогляд, ставлення, поведінку учнів.
  7. Ефективним у моїй роботі було те, що форми виховної роботи з класом я намагалася постійно урізноманітнити, прислухатися до думок учнів і відповідно до цього підбирати теми виховних заходів.
  8. Учні з відповідальністю виконували мої доручення, брали активну участь у проведені різних виховних, позакласних заходах, бесідах та робили певні висновки з них.
  9. За допомогою вчителів даної школи я засвоїла багато методичних підходів до дітей.
  10.  Я постійно підтримувала дисципліну в класі, проводила заходи, які б сприяли згуртуванню учнівського  колективу.
  11.  Я задоволена практикою, тому що краще ознайомилася із своєю майбутньою професією, дізналася багато нового, цікавого, набула і розширила свій педагогічний досвід.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись