55 група. Педагогічна практика, це круто!!! Ми молодці!!!
За 7 тижнів педагогічної практики ми мали можливість не тільки поспостерігати за роботою справжніх професіоналів, але і самим попрацювати в якості вчителів біології та хімії з наставниками Кошевою Вікторією Миколаївною та Мірошниченко Людмилою Іванівною. Хочеться висловити їм подяку за допомогу в підготовці та проведенні уроків, за цінні вказівки і рекомендації.
Уроки хімії та біології проводили в 10 та 11 класі. Під час педпрактики ми перевіряла робочі зошити та на друкованій основі, письмові роботи, проводили тестові перевірки знань та контрольну роботу. Працювали з невстигаючими учнями додатково та під час уроків, давала завдання, створивали можливість виправляти свої помилки. Якщо виникали питання, завжди відповідала і допомагала учням краще засвоїти нову для них інформацію.
Під час практики ми удосконалила свої вміння щодо написання конспектів до уроку та проведення уроків біології та хімії. Ми відчували себе справжніми вчителями, навчилася організовувати роботу класу за допомогою різних форм роботи (індивідуальна, фронтально-колективна, групова, парна).
Під час проходження педагогічної практики було заплановано та проведено виховні заходи: класні години (кожну п’ятницю на 7 уроці) та проведення індивідуальних та фронтальних бесід з різноманітних напрямків. Під час педпрактики ми допомагала класному керівнику з його обов’язками. А саме: перевіряли щоденники учнів; проводив бесіди з учнями; виписували оцінки учнів з журналу та вклеювали їх у щоденники; допомагали у різних організаційних питаннях.
Беручи участь у подіях життя класу, ми одержали можливість для осмислення важливих сторін діяльності класного колективу. Все це розкривало особливості атмосфери життя класу, міжосбистісних стосунків.
Дана практика дала можливість закріпити теоретичні знання і застосовувати їх в педагогічній діяльності; навчила планувати і проводити позакласні заходи; сприяла розвитку педагогічного мислення, педагогічної спрямованості, професійних здібностей, умінь і навичок організації навчально-виховного процесу, вміння спілкуватись із учнями, відстоювати свою точку зору, шукати вихід з педагогічних ситуацій; сприяла формуванню професійних значимих якостей особистості вчителя; допомогла адаптуватися і вдосконалюватись в майбутній професії.
Акініна Катерина та Каюн Юлія