Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студенти 55 групи проходили виробничу практику в різних типах навчальних закладів області з 19 жовтня по 4 грудня 2015 року.

Які враження? Які відгуки? Ними студенти поділилися під час підсумкової конференції та у звітах про виконану роботу. Найцікавіші думки подаємо нижче для обговорення

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 ім. О.С. Пушкіна, місто Кіровоград.

Хомутенко Анастасія Сергіївна

Я працювала з 11 класом. Учні старанні, співпрацюють з учителями, допомагають один -одному. Кабінети хімії та біології потребують оновлення матеріального забезпечення. В 11 класі провела 8 уроків біології. Використовувала різні методики та методичні прийоми, знаходила спільну мову з учнями та педагогами.

В чому переконалася? Що можу виконувати функції вчителя  біології та хімії, класного керівника. Крім професійних знань, активних методів навчання, ерудиції треба ще мати гарний настрій, бути приємним у спілкуванні, мати бажання донести до дітей знання, вміти допомогти у вирішенні навчальних проблем.

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35, місто Кіровоград.

Шевченко Оксана Анатоліївна

Під час педагогічної практики я ознайомилася з основними видами навчально-виховної роботи в школі. На уроках я старалася викликати інтерес до навчання, використовувала різноманітні прийоми, які сприяли вивченню навчального матеріалу. На власному досвіді я переконалася, що в даній школі працюють досвідчені педагоги, які завжди допоможуть, підкажуть, зрозуміють. Загалом практикою я задоволена. Діти були дуже хороші, мені вдалося з ними знайти спільну мову.

Тернівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа

I-IIIступенів дошкільний навчальний заклад» Добровеличківського району

Герніченко Ірина Михайлівна

В період проходження педагогічної практики я була закріплена за 10 класом. Моя робота як класного керівника включала в себе: перевірку щоденників, контроль за відвідуванням учнями уроків, проведенні класних годин та виховних заходів,  сприяння у виконанні учнями  доручень. Під час педагогічної практики я отримала неоціненний довід робити не просто вчителем, а наставником, порадником для учнів. Я вважаю, що мені вдалося  виконати покладені на мене обов´язки, я зуміла домогтися авторитету серед учнів, вони дослухалися до моїх порад, намагалися мені допомагати у проведенні класних годин.

Великосеверинівська загальноосвітня школа I-III ступенів  Кіровоградської районної державної адміністрації

Кравченко Надія Михайлівна

На період педагогічної практики я  працювала з 11 класом. Знайти спільну мову з дітьми було достатньо легко, ми плідно працювали на уроках, дуже приємно було ставити позитивні оцінки і слухати відповіді дітей на уроках. Прийшовши в рідну школу після семирічної розлуки, приємно було зрозуміти, що я не помилилася в виборі професії  і готова до подальшого вчителювання.

Навчально-виховний комплекс «Олександрійський колегіум-спеціалізована школа» Олександрійської міської ради

Гаркуша Оксана Олександрівна

За час, проведений на практиці разом з дітьми, я можу сказати, що вчитель – це дуже тяжка робота. Мені здається, одна з найважчих, адже потребує взаємодії та роботи з дітьми, - маленькими людьми, чий характер  ще повністю не сформувався. І найголовнішедля вчителя, а особливо класного керівника – допомогти дитині у правильному формуванні її як особистості. На період практики за мною був закріплений 11-В клас, клас філологічного профілю.

Для мене, як практиканта, було важливо отримати повагу від учнів у першу чергу. На мою думку, я з цим завданням справилася, не повністю, але справилась. Педагогічна практика допомогла мені познайомитися з основними проблеми, з якими зустрічається молодий вчитель, а інколи й вчителі з досвідом роботи, та зуміти знайти основні шляхи усунення цих проблем. Практика сприяла розвитку професійних навичок у викладанні предметів мого фаху – біології, хімії та навичок встановлення контакту з учнями старшої школи. Допомогла вдосконалити методику підготовки до уроків та їх проведення. Мені сподобалося проводити уроки, позакласні й виховні заходи. Практика допомогла переконатися у правильному виборі професії й фаху, вдосконалити свої педагогічні та методичні здібності.

Проте, поряд із позитивними якостями, у виховній роботі є деякі види робіт, які потрібно постійно здійснювати та контролювати:

1.      Потрібно працювати  з учнями, їх поведінкою, успішністю;

2.      Вести індивідуальні  бесіди з учнями класу та батьками;

3.      Виховувати повагу та любов до учнів та самого себе, до однокласників, вчителів; любов до навколишнього світу.

Всі ці питання є досить актуальними в наш час.

Підводячи підсумки, можу сказати, що за час  педагогічної практики я поглибила та закріпила свої знання з хімії та біології, психолого- педагогічних дисциплін, навчилась застосовувати набуті знання на практиці. Продовжила вдосконалювати навички проводити уроки різних типів і форм, які активізують пізнавальну діяльність учнів. Намагалась проявила себе як педагог-організатор, знайти спільну мову з педагогічним колективом школи, з учнями. Проводила  аналіз власних уроків та заходів, а також аналізувала уроки вчителів різного фаху, знайомилася з їх методами роботи. Значним чином закріпила свої знання з методики нвчання хімії та біології на практиці.

Новоукраїнська загальноосвітня школа I-III ступенів №4

Бубнова Олена Юріївна

У школі було створено всі умови для проходження практики. Педагогічний колектив школи відзначається згуртованістю. Він складається з вчителів з великим педагогічним досвідом. Шкільні кабінети біології та хімії на достатньому рівні обладнані технічними засобами навчання, наочними посібниками, науковою та навчальною літературою. Протягом усього перебування в школі я мала змогу отримувати консультації як від учителів-переметників і класного керівника, так і від адміністрації школи.

Під час проходження практики за мною був закріплений 10 клас, в якому я була класним керівником, та викладала в них біології та хімію. Клас складається з 15 учнів, серед них 5 дівчат та 10 хлопців. Клас вміє діяти разом з класним керівником, планувати що і як робити. Про клас в основному можна сказати, що він дружний, не зважаючи на деякі випадки, коли учні сперечаються з серйозних для них питань. Умови для формування особистості в даному колективі цілком сприятливі.

Під час проходження педагогічної практики я пересвідчилася в тому, що  робота вчителя вимагає від нього велику сконцентрованість та неабияку витримку під час роботи з дітьми. Прийшла до  висновку, зможу виконувати функції вчителя біології та класного керівника, але брак досвіду давався взнаки.  Практика допомогла  мені набути досвіду, який знадобиться після закінчення навчання при роботі в школі.

Смілянська загальноосвітня школа I-III ступенів №2  Смілянської міської ради

Нечта Олена Володимирівна

Під час проходження педагогічної практики я ознайомилася з методикою викладання вчителя біології. Цього вчителя я брала собі за приклад. Кабінет біології добре оснащений матеріально-технічно базою. Я намагалася змусити себе звикнути до того, що у школі я – вчитель, якого за період практики потрібно поважати попри те, що я на вигляд лише трохи старша за учнів. Я мала велике бажання виконати всі завдання, передбачені програмою виробничої практики, успішно проводити уроки біології, щоб учням було цікаво. На мою думку, мені це вдалося. Загалом враження від педагогічної практики у мене приємні та тільки позитивні.

Туріянська загальноосвітня школа I-III ступенів Новомиргородського району

Крещенко Захар Миколайович

Під час проходження виробничої (педагогічної) практики  була виконана значна за обсягом навчальна, виховна і позакласна робота, яка проводилась згідно індивідуального плану. Мною було проведено уроки з біології та хімії. у10 класі. Учні добре сприйняли тимчасову заміну вчителя і сумлінно ставились до навчання. Всі заплановані уроки були проведені, проте з підготовкою до деяких з них виникали труднощі. Так, відчувалась нестача у мультимедійній техніці.. Учні дуже добре вели себе на уроках. Широко використовувалась уся різноманітність дидактичних засобів і прийомів, поєднання різних підходів до учнів.

Виробнича (педагогічна) практика поглибила і закріпила мої знання з фахових педагогічних дисциплін, виробила вміння проводити навчально-виховну роботу з дітьми старшого шкільного віку, дала можливість випробувати себе в ролі класного керівника.

Підводячи підсумки я можу сказати, що я задоволений практикою, тому що краще ознайомився із своєю майбутньою професією, дізнався багато нового, цікавого, набув і розширив свій педагогічний досвід.

Запрошуємо переглянути презентації, підготовлені студентами для підсумкової конференції.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись