Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Студенти 45 групи про свою першу педагогічну практику Лютий-березень 2016 р.

Комунальний заклад "Навчально-виховне об'єднання "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів№20- дитячий юнацький центр "Сузір'я" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

Кривошей Костянтин Юрійович. Педагогічна практика показала мені як не легко бути вчителем. Бо вчитель це не лише людина, що добре володіє фаховим матеріалом, а й тонкий психолог, що уміє працювати з дітьми, розкриваючи їхні таланти. Я хочу подякувати класному керівнику 6-А класу та вчителю біології Тетяні Степанівні за допомогу і підтримку під час проходження практики, а також Калініченко Надії Андріївні за допомогу при  вирішенні педагогічних проблем, що виникали по ходу проходження практики. Ця практика багато чого навчила мене та допомогла реалізувати ті ідеї та навички, що сформувались у мене процесі навчання.

img 01

Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів№26- дошкільний навчальний заклад - дитячий юнацький центр "Зорецвіт" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

  1. Карпенко Анна Олегівна – староста
  2. Перепадін Антон Олександрович
  3. Єфімець Тетяна Василівна

Карпенко Анна. У процесі проходження практики я вперше так тісно зіткнулася з труднощами роботи вчителя та класного керівника. Я зустрілася з багатьма проблемами, які можуть виникати у молодого вчителя і водночас навчилася їх вирішувати, що сприяло розвитку професійних навичок у подальшому. В школі я отримала всю необхідну мені методичну підтримку від вчителів, заступника директора з позакласної роботи, директора і класного керівника. Робота вчителя – титанічна праця, що потребує колосальних затрат енергії та сил, проте і віддача від цієї роботи величезна, адже що може порівнятися з вдячністю в очах дитини та усмішкою на її обличчі.

Надія Леонідівна – вчитель біології, талановитий молодий педагог, відкрита для нових ідей, повна енергії для кар’єрних звершень. Вона небайдужа до дітей, чудово володіє своїм предметом, має власну, напрацьовану і дієву методику організації занять. В ході нашої педагогічної практики вона завжди з готовністю надавала нам всю необхідну методичну підтримку, ділилася досвідом, давала цінні поради та терпляче виправляла наші помилки.

Мені сподобалося проводити уроки, позакласні та виховні заходи. Всі ситуації, які виникали під час проходження практики, я намагалася вирішувати демократичним шляхом. Ставитися лояльно до всього, що відбувалося в класі.

Ще одним важливим моментом, який я винесла з цієї практики було те, що я зрозуміла, що не помилилася у виборі професії, мені близька робота вчителя. Спілкування з дітьми приносить мені задоволення і це те, чим мені хочеться займатися в подальшому житті.

img 02

img 03

img 04

img 05

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів№ 35Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

  1. Каюн Юлія Василівна – староста
  2. Білугіна Юлія Анатоліївна

Білугіна Юлія

Педагогічна практика дала мені змогу:

1.  Поглибити та закріпити знання з фахових та психолого-педагогічних дисциплін, які були здобуті в університеті, та застосувати їх на практиці;

2.  Закріпити вміння проводити різні типи уроків, застосовувати різні форми та методи роботи, які активізують пізнавальну діяльність учнів;

3.  Розробляти різні типи самостійних, індивідуальних, групових робіт;

4.  Шукати необхідну літературу та опрацьовувати її;

5.  Розвивати організаторські здібності, вміння знаходити спільну мову з учнями різного віку, спілкуватися з педагогічним колективом;

6.  Проаналізувати свої здібності, як вчителя з фаху так і класного керівника.

img 06

img 07

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів№ 3Кіровоградської міської ради Кіровоградської області імені Олени Журливої

  1. Подгаєцька Аліна Сергіївна – староста
  2. Скок Яна Станіславівна

Нам дуже сподобалась практика, адже завдяки їй ми  визначились з нашими майбутніми професіями. Педагогічна практика дала змогу розкрити свій потенціал, випробувати свої сили і можливості, перевірити свої організаційні здібності. Наш куратор практики у школі – це вчитель вищої категорії, яка дуже доброзичливо нас зустріла та допомагала нам у вирішенні проблем, що виникали у процесі навчання. Моментом зближення з дітьми була екскурсія до живого куточку природничо – географічного факультету, що принесло багато позитивних емоцій. Також нами була організована виставка «Домашні улюбленці» для учнів 6 – 8 класів, де діти представили своїх улюбленців і дізнались багато цікавого та нового про тварин. У ході виставки була проведена біологічна вікторина та в кінці виставки відбулося нагородження тварин і їх власників за різними номінаціями. Загалом, практика пройшла успішно, було проведено цікаві заходи, що дозволило краще зрозуміти поведінку деяких учнів і вирішити низку педагогічних проблем.

Навчально-виховне об’єднання "Багатопрофільний ліцей - фізико-математична школа - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №18 – центр дитячої та юнацької творчості „Надія” Кіровоградської міської ради Кіровоградської області

  1. Банік Анастасія Сергіївна – староста
  2. Нікола Лілія Леонідівна

Я, Нікола (Ботусова) Лілія Леонідівна, важаю, що успішно і з великою користю для себе пройшла дану практику.

Представником від школи, яка відповідала за проходження практики, була Завіна Вікторія Петрівна – заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, вчитель методист.

Під час проходження практики відчула себе справжнім вчителем, оскільки мене прийняли в колектив досить привітно і з бажанням допомогти. Я дуже вдячна вчителю біології та географії Хохловій Інні Миколаївні. Вона завжди могла дати доречну пораду, направити та допомогти в плануванні уроків, які я проводила. Після завершення кожного уроку оцінювала його та давала методичні поради до наступного уроку. З її боку завжди відчувалась підтримка, що лише надихало на працю.

Це Жосан Ольга Миколаївна – вчитель математики та фізики та класний керівник 7 класу. З першого дня Ольга  Миколаївна ввела мене в курс справи , познайомила з класом та його особливостями. Під час проходження практики вона завжди допомагала мені у всьму, підтримувала, давала настанови. Вона і успішний класний керівник. Діти її поважають та люблять. Для мене вона –приклад як потрібно виконувати і любити свою роботу.

За час проходження практики я навчилась організовувати дітей, зацікавлювати їх. Краще зрозуміла їхню психологію. За цей час я змогла підібрати для себе певний стиль проведення уроку.

Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Знам'янської районної ради Кіровоградської області

  1. Бурчак Тетяна Володимирівна

Мені дуже сподобалась педагогічна практика в колишній школі моєї мами. Адміністрація та колектив школи ставився до мене з повагою та розумінням, всіляко допомагав мені. За мною був закріплений 7-В клас, класний керівник якого Хом'яченко Т.М. Діти в даному класі були дуже ввічливими та старанними, не хотіли зі мною прощатися. Загалом, я хочу сказати, що знайшла своє покликання.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись