Підсумки ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет–конференції: «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи»
21 березня 2019 року природничо-географічний факультет Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка провів ІІ Всеукраїнську науково-практичну інтернет–конференцію: «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи».
В конференції взяли участь: Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлінського»; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Кацюбинського; Донецький національний медичний університет; Східноєвропейський національний університет імені Лесі українки; Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренко; Криворізький державний педагогічний університет; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Комунальний вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради; Кіровоградський обласний краєзнавчий музей; Інститут сільського господарства степу НААН. Всього у конференції взяли участь 26 університетів та інститутів України, а також 7 інших установ.
З вітальним словом виступили проректор з наукової роботи ЦДПУ імені Володимира Винниченка, доктор філологічних наук, професор С. П. Михида та проректор з науково-педагогічної роботи ЦДПУ імені Володимира Винниченка, кандидат хімічних наук, доцент Є.О. Клоц. Учасників конференції привітав декан природничо-географічного факультету ЦДПУ імені Володимира Винниченка, доктор біологічних наук, професор – О.В. Гулай.
Під час пленарного засідання присутні заслухали змістовні доповіді:
- ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ МІКРОБІОЛОГІЧНОГО ЗАБРУДНЕННЯ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Мироненко А.О.1, Казначєєва М.С.2 -1- учениця 10-БХ класу КЗ «НВО І-ІІІ ступенів «Науковий ліцей міської ради міста Кропивницького Кіровоградської області»; 2- -к.б.н., старший викладач кафедри біології та методики її викладання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
- ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ В КРАЄЗНАВЧИХ ГУРТКАХ
Ішуткіна Л.А. - вчитель георгафії та біології комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 24 – центр дитячої та юнацької творчості «Оберіг» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
3.ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ РІЧКОВИХ ВОД МЕТОДОМ БІОІНДИКАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ОДНОКЛІТИННИХ ОРГАНІЗМІВ
Бандуровська Д.С. - учениця 10-А класу комунального закладу «Навчально-виховне об'єднання «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 24 – центр дитячої та юнацької творчості «Оберіг» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області».
4.ОСОБЛИВОСТІ ВІДІБРАННЯ БУКАЛЬНОГО ЕПІТЕЛІЮ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ПРОВЕДЕННЯ БІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Ворона С.О.1, Михальська Т.В. 2 - 1- завідувач сектору біологічних досліджень та обліку, 2- старший судовий експерт сектору біологічних досліджень та обліку. Кіровоградський науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України
- OBESITY IN PREGNANT WOMEN
Shivani Singh1, Коваль С.Ю.2 -1- студентка 216 а-М групи; 2- асистент кафедри медичної біології. Донецький національний медичний університет.
- ПРОБЛЕМА ХИМЕРИЗМУ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ КАРИОТИПУВАННЯ І ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНОМУ У ВИПАДКАХ АВТОІМУННИХ ЗАХВОРЮВАНЬ ТА СИНДРОМУ ВІДТОРГНЕНОГО ТРАНСПЛАНТАТУ
Ріхаб А.Г.1,Цуркан К.Л.2-1- студентка 301 а Мед групи ММФ, 2- в.о. декана Міжнародного медичного факультету. Донецький національний медичний університет.
- ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Тарасова C.М. - доктор філософії в галузі освіти, старший викладач кафедри біології і хімії. Миколаївський національний університет іменi В.О. Сухомлинського
- ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ПРИРОДНИЧИХ НАУКАХ ЗАСОБАМИ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Шапран В.С.1, Подопригора Н.В.2 - 1 - студентка 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти, вчитель географії та біології Кіровоградського обласного навчально-виховного комплексу (гімназія-інтернат – школа мистецтв), 2 - доктор педагогічних наук, доцент, в.о. завідувача кафедри природничих наук та методик їхнього навчання. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.
- МОДЕЛЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
Костючик Ю.В.1, Маслова Н.М. 2 -1- студентка ІV курсу природничо-географічного факультету, 2 -кандидат географічних наук, ст. викладач кафедри географії та геоеокології. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.
Основна робота конференції відбулася у секціях за такими напрямками роботи:
Секція 1: Підготовка вчителів природничих дисциплін у контексті реформування української школи
Секція 2: Актуальні біологічні дослідження
Секція 3: Перспективні екологічні дослідження
Секція 4: Теоретичні та прикладні природничі дослідження
Секція 5: Актуальні фізико-географічні та суспільно-географічні дослідження
Підготовлені доповіді викликали жвавий інтерес учасників конференції, які активно ставили питання, висловлювали свої думки та дискутували щодо окремих пропозицій. За результатами роботи конференції видано електронний збірник матеріалів конференції «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи».