Студенти спеціальності “Середня освіта (Географія)” звітували про проходження виробничої педагогічної практики у школі
У середу, 24 березня, відбулася звітна конференція з питань проходження виробничої педагогічної практики у школі студентами спеціальності “Середня освіта (Географія)”. На заході, який проводився в режимі Zoom-конференції, були присутні студенти групи ГК17Б, керівник педагогічною практикою Маслова Н. М., методисти з фаху Мирза-Сіденко В. М. та Зарубіна А. В., методист з педагогіки Кравцова Т. О. та методист з психології Уличний І. Л.
На конференції студенти прозвітували про виконану під час виробничої педагогічної практики роботу. За період практики студенти виконали значний обсяг роботи, яка включала: аналіз сайту закладу загальної середньої освіти, навчальних програм, підручників з географії, відеоуроків географії; знайомство з необхідною навчально-методичною літературою; складання календарно-тематичних планів на період практики; розробку конспектів різнотипових уроків географії для 6-8 класів, а також конспектів позакласних заходів з географії та краєзнавчо-туристичної роботи; відбір та виготовлення дидактичних матеріалів та наочності до уроків; демонстрацію моделі уроку та позакласного заходу; завдання з педагогіки та психології тощо.
Крім того, студенти мали змогу удосконалити уміння застосовувати технології дистанційного навчання. Зокрема, ними були створені навчальні класи на освітній платформі Google Classroom, де розміщені усі звітні матеріали для перевірки методистами.
Попрацювали здобувачі вищої освіти і над підвищенням рівня фахової та педагогічної компетентності, пройшовши курси підвищення кваліфікації на освітніх платформах (Prometeus, EdEra,Всеосвіта, На урок тощо), що підтверджено відповідними сертифікатами.
Важливою складовою практики була науково-дослідна робота, в рамках якої студенти збирали матеріали з теми курсової роботи, проводили експериментальну роботу, працювали над науково-методичною проблемою. Результати науково-дослідної роботи були висвітлені у доповідях студентів:
1. Протидія та попередження булінгу в школі (Василенко Діана).
2. Методика CLIL у школі: створюємо якісні інтегровані уроки з географії та іноземної мови (Степаненко Яна).
3. 30 кроків до Нової української школи (Білоконенко Дар’я).
4. Інтеграція на уроках географії як один із засобів розвитку пізнавальної компетентності учнів та формування успішної особистості (Стрюкова Катерина).
5. Інтерактивні методи навчання на уроках географії в сучасній школі (Потапенко Оксана).
Всі студенти групи ГК17Б успішно пройшли виробничу педагогічну практику та вчасно подали на перевірку методистам звітну документацію. Методисти відзначили відповідальне ставлення студентів до проходження практики, старанність більшості студентів при виконанні завдань, належний рівень фахової, методичної та психолого-педагогічної підготовки.
Вітаємо студентів з першим педагогічним досвідом та бажаємо успіху у подальшому навчанні та у майбутній професійній діяльності