• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Архів новин природничо-географічного факультету

Підсумки роботи секції

Підсумки роботи секції "Підготовка вчителів природничих дисциплін: європейський та вітчизняний досвід" науково-практичної конференції

26.03.2021 в рамках III Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Стратегії інноваційного розвитку природничих дисциплін: досвід, проблеми та перспективи», присвяченої 100-річчю із дня заснування Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, відбулося секційне засідання за напрямом «Підготовка вчителів природничих дисциплін: європейський та вітчизняний досвід».

У засіданні взяли участь представники Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освітита студенти природничо-географічного факультету.

Формат зустрічі – дистанційний, з використанням сервісу конференц-зв’язку Zoom.

          До уваги учасників засідання були представлені доповіді про вагомі напрацювання в області природничої освіти, пов’язані з розробленням інтегрованого змісту навчання природничих дисциплін, упровадженням нових освітніх технології, активізацією навчально-пізнавальної діяльності, проблемам сталого розвитку тощо. Презентовано доповіді учасників за такою тематикою:

  • БІЛІНГВАЛЬНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Плющ В.М. – доктор педагогічних наук, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, в.о. декана природничо-географічного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ НА ПРИРОДНИЧИХ КАФЕДРАХ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ COVID-19: ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ Подопригора Н.В. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
  • РОЛЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН Стецула Н.О. – кандидат біологічних наук, доцент кафедри екології та географії Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.
  • ПРОБЛЕМА ЯКОСТІ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З ХІМІЇ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ Колісник А.М.1, Плющ В.М.2 – 1 студентка-магістрантка; 2 доктор педагогічних наук, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, в.о. декана природничогеографічного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • ОСОБЛИВОСТІ СЕРЕДОВИЩА З ОРГАНІЗАЦІЇ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ Гайда В.Я. – методист відділу методик навчальних предметів і професійного розвитку педагогів Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, аспірант кафедри природничих наук та методик їхнього викладання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Науковий керівник – професор Садовий М.І.
  • ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХНЯ РОЛЬ ПРИ НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК Самойленко Ю.О.1, Трифонова О.М.2 – 1 студентка-магістрантка; 2 доктор педагогічних наук, природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Стасенко К.Р.1, Онойко Ю.Ю.2 – 1 студентка-магістрантка; 2 кандидат географічних наук, доцент кафедри географії та геоекології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
  • ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ХІМІЧНИХ ЛАБОРАТОРІЙ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ХІМІЇ Пасенко А.М.1, Терещенко О.В.2 – 1 студентка бакалаврату; 2 кандидат хімічних наук, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • ПОНЯТТЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ Лєвша Л.І.1, Плющ В.М.2 – 1 студентка-магістрантка; 2 доктор педагогічних наук, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, в.о. декана природничогеографічного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ-КАРТ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ Начоса Н.М. 1, Плющ В.М. 2 – 1 студентка-магістрантка; 2 доктор педагогічних наук, доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, в.о. декана природничогеографічного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.
  • ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ХІМІЇ Чередник Д.С. - завідувач лабораторії кафедри природничих наук та методик їхнього навчання Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка
  • ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН Базеко І.М. – директор загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
  • АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ У ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧИХ НАУК Ляшок К.А. – студентка-магістрантка, старший лаборант кафедри природничих наук та методик їхнього навчання. Науковий керівник – професор Подопригора Н.В.
  • ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАННІ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН Тихонова А.Є. – студентка-магістрантка, старший лаборант кафедри природничих наук та методик їхнього навчання. Науковий керівник – професор Подопригора Н.В.

ПН3 

Учасники конференції обговорили широкий спектр питань теорії та методики навчання природничих дисциплін, поділилися досвідом власної практичної роботи. Результатом спілкування стало обговорення пропозицій, реалізація яких сприятиме ефективному повадженню освітньої діяльності з вивчення природничих дисциплін в закладах освіти.

Інформацію подано керівником секції Подопригорою Н.В.

 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись