Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Вебінар "Особливості консультування клієнтів в умовах пандемії COVID-19" (психологічні аспекти)

З кожним днем в Україні зростає усвідомлення важливості якості психологічних послуг та можливості їх надання. Сьогодні існує гостра потреба в наявності фахівців, компетентних для надання фахової психологічної допомоги у її різноманітних проявах (психодіагностика, психологічне консультування, психотерапія, просвітницька робота з населенням).

17 листопада 2021 студенти четвертого курсу факультету педагогіки, психології та мистецтв і другого та третього курсу факультету української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій прийняли участь у науково-практичному вебінарі «Особливості консультування клієнтів в умовах пандемії COVID-19», проведеному під егідою Кропивницької філії Української Спілки Психотерапевтів та Української Асоціації Арттерапії.

Профорієнтаційна робота у ззсо м. Олександрія

Профорієнтаційні заходи є дуже важливими для майбутніх вступників. Вони допомагають визначитись не тільки з університетом, де абітурієнти продовжуватимуть своє навчання, а часто і з самою професією.

Долучаємось до розробки «Стратегії розвитку Кропивницької міської територіальної громади на період до 2030 року»

Професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти, доктор педагогічних наук Окольнича Тетяна Володимирівна взяла участь у засіданні робочої групи щодо планування "Стратегія  2030. "Розвиток людського капіталу".

Реалізація академічної мобільності у сфері психології

Академічна мобільність – одна з основних і необхідних складових якості сучасної системи вищої освіти. Академічна мобільність визначається як переміщення викладачів і студентів ВЗО на певний період часу в інший освітній або науковий заклад у межах чи за межами своєї країни з метою викладання або навчання. Сучасна дистанційна освіта з відповідними технологіями, попри усі свої очевидні недоліки та труднощі, мимоволі «сприяє» поширенню можливостей академічної мобільності.

Про роботу з LEGO System під час вивчення дисципліни «Педагогіка дошкільна»

Під час курсу «Педагогіка дошкільна» зі студентами спеціальностей 013 Початкова освіта та 012 Дошкільна освіта була проведена низка занять присвячена роботі з LEGO. Після вивчення конструктора LEGO Duplo, була приділена увага LEGO System. Попрацювавши з цим видом LEGO студенти прийшли до висновку, що:

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись