Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Войналович Наталія Михайлівна

Vojnalovich

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта: Кіровоградський державний педагогічний інститут ім. В.К. Винниченка, 1995 р. Спеціальність: Математика та інформатика. Кваліфікація: вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки

Напрями наукової та професійної діяльності: методика навчання математики, інноваційні підходи у викладанні математики в закладах загальної середньої освіти

Тема кандидатської дисертації: «Елементи дискретної математики в професійній підготовці вчителя» (2001 р.)

Транслітерація імені: Nataliia Voinalovych

ORCID iD: 0000-0002-0523-7889

Профілі: GoogleScholar, Web of Science

Відзнаки:

  • Грамота університету (2008 р.);
  • Грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2009 р.);
  • Грамота управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації (2011 р.);
  • Грамота управління освіти Кіровоградської міської ради (2017 р.).

Дисципліни, які викладає: методика навчання математики, методика навчання математики у вищій школі, елементарна математики, вища математика, дискретна математика, рівняння і нерівності у фаховій підготовці вчителя

Основні публікації

Посібники:

  1. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Елементи дискретної математики: Навчальний посібник. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 1999. 178с.
  2. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Елементарна стохастика: Навчальний посібник. Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка, 2002р. 56 с.
  3. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Початки стохастики: Навчальний посібник. Кіровоград: ”Авангард”, 2008. 168 с.
  4. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Цикл лекцій з конкретної математики: Навчальний посібник. Кіровоград: «Авангард», 2016. 168 с.
  5. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Вища математика. Лекції, завдання для практичних занять та самостійної роботи студентів, частина 1: Навчальний посібник. Кропивницький: ПП «Ексклюзив - Систем», 2019. 73 с

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1. Nichyshyna, V., Voinalovych, N. (2023) Integration of methods and means of distance learning of mathematics during the process of training future teachers of mathematics. Amazonia Investiga. 2023. 12(62), 345–352 (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях України

  1. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Означення елементарних функцій на засадах математичного аналізу Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 191. – Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2020. С.12-16.
  2. Войналович Н.М., Котельнікова С.О. Організація дистанційного навчання старшокласників на прикладі вивчення теми «Похідна та її застосування» Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 191. – Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2020. С.55-58.
  3. Волков Ю.І., Войналович Н.М. Роль та місце задач при вивченні комбінаторики Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 198. – Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВ ЦДПУ ім. В Винниченка, 2021. С.24-27.
  4. Войналович Н.М., Нічишина В.В. Задачі на геометричні ймовірності як засіб посилення інтегративної лінії у шкільній математичній освіті [Електронний ресурс] Інноваційна педагогіка. Серія: Педагогічні науки. – 2022. Випуск 48, Т. 1. С. 60 - 63. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/48/part_1/12.pdf
  5. Войналович Н.М., Нічишина В.В. «Системи числення» в професійній підготовці вчителя Інноваційна педагогіка/ Ред. кол.: Терешкінас А., Байша К.М., Благун Н.М. та ін. – Випуск 53. Т. 1. – Серія: Педагогічні науки. Одеса: ПНДІЕІ, 2022. С. 43 – 46. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/53/part_1/7.pdf
  6. Ключник І.Г, Войналович Н.М., Нічишина В.В., Ключник В.В. Нетипові задачі на знаходження похідної, як засіб інтелектуального розвитку. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький. 2023. Вип. 210. С. 116–121.
  7. Volkov O., Voinalovych N. Basic practical steps for data analysts in working with data. Bulletin of Kremenchuk Mykhailo Ostrohradskyi National University. 2024. 4 (147). P.69–78. https://doi.org/10.32782/1995-0519.2024.4.9

Стажування

  1. Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького, кафедра математики. Довідка про підсумки стажування №173/03 від 17.04.2019 р. Стажування за темою: «Напрями удосконалення навчання студентів спеціальності 014 Середня освіта (Математика)» (6 кред). Звіт затверджено наказом ректора ЦДПУ ім. В. Винниченка №88-ун від 27.05.2019.
  2. ТОВ «Академія цифрового розвитку», 10.11.–14.11.2022 та 03.01.–29.01.2023, 76 годин (2,5 кредити ECTS). Звіт затверджено наказом ректора ЦДУ ім. В.Винниченка № 33-ун від 23.02.2023.
  3. Підвищення кваліфікації (стажування) «Інноваційні підходи у викладанні методики навчання математики та математичних дисциплін», 180 годин (6 кредитів ЕСТS), 11.09–08.12.2023, Криворізький державний педагогічний університет.
  4. Підвищення кваліфікації (стажування) «НУШ 5-6, 7: сучасні тенденції викладання математики у НУШ», 30 годин (1 кредит ЕСТS), 13.11–24.11. 2023, видавництво «Генеза» та Центр професійного розвитку педагогічних працівників м. Києва.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись