Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
fizmat_logo

Факультет математики, природничих наук та технологій

Нічишина Вікторія Вікторівна

Nichushuna

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри 

Освіта: Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С. Пушкіна, 1992 р. Спеціальність: Математика. Кваліфікація: вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки

Напрями наукової та професійної діяльності: проблеми неперервної педагогічної освіти, методика навчання математики, інтеграція у навчанні математики

Тема кандидатської дисертації: «Інтегративний підхід до вивчення математичних дисциплін у процесі підготовки майбутніх вчителів математики» (2008 р.)

Транслітерація імені: Viktoriia Nichyshyna

ORCID iD: 0000-0003-3771-1589

Профілі: GoogleScholar, Web of Science

Дисципліни, які викладає: Елементарна математика, Методика навчання математики, Вибрані питання математики, Алгебра, Алгебра та геометрія, Вища математика, Інтеграція методів розв’язування різних типів рівнянь, Інтеграція у навчанні математики

Основні публікації

Посібники:

  1. Ріжняк Р.Я.,Лутченко Л.І., Халецька З.П., Яременко Ю.В., Нічишина В.В.Елементарна математика. Індивідуальні самостійні роботи та методичні вказівки до їх виконання. Ч.2. (методичні рекомендації). Кіровоград, РВВ КДПУ іменіВ.Винниченка, 2003. 32 с.
  2. Ганжела Г.М., РіжнякР.Я., ЛутченкоЛ.І., Нічишина В.В.Виконання рефератів, курсових, дипломних і магістерських робіт та тематика курсового проектування з методики викладання математики. Кіровоград: РВВ КДПУ імені В.Винниченка. 68 с.
  3. Нічишина В.В., Ріжняк Р.Я.Інтеграція професійних знань майбутніх вчителів математики: навчальний посібник. Кіровоград, РВВ КДПУ імені В. Винниченка, 2007. 92 с.
  4. Ізюмченко Л.В., Лутченко Л.І., Ріжняк Р.Я., Нічишина В.В. Вирази та тотожні перетворення: Методичний посібник для виконання контрольних робіт учнями 10 –11 класів/ Серія: Навчальні матеріали для учнів фізико-математичної школи. Кіровоград: РВВ КДПУімені В.Винниченка. 2008. 24  с.
  5. Ізюмченко Л.В., Ріжняк Р.Я., Нічишина В.В. Раціональні рівняння та нерівності: Методичний посібник для виконання контрольних робіт учнями 10 –11 класів/ Серія: Навчальні матеріали для учнів фізико-математичної школи. Кіровоград: РВВ КДПУ імені В.Винниченка. 84 с.
  6. Ізюмченко Л.В., Ріжняк Р.Я., Нічишина В.В. Цілі та комплексні числа: Методичний посібник для виконання контрольних робіт учнями 10 –11 класів/ Серія: Навчальні матеріали для учнів фізико-математичної школи. Кіровоград: РВВ КДПУімені В.Винниченка. 112 с.
  7. Ізюмченко Л.В., Ріжняк Р.Я., Нічишина В.В. Многочлени: Методичний посібник для виконання контрольних робіт учнями 10 –11 класів/ Серія: Навчальні матеріали для учнів фізико-математичної школи. Кіровоград: РВВ КДПУімені В.Винниченка. 50 с.

Наукові публікації у періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз, рекомендованих МОН, зокрема Scopus або Web of Science Core Collection:

  1.  Nichyshyna, V., & Voinalovych, N. (2023). Integration of methods and means of distance learning of mathematics during the process of training future teachers of mathematics. Amazonia Investiga, 12(62), 345-352. https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.35. (Web of Science Core Collection)
  2. 2. Nichyshyna, V.; Bordiuk, O.; Slaboshevska, T.; Heseleva, K.; Tkachenko, L. O papel da inteligência artificial no desenvolvimento de métodos e abordagens inovadores no domínio da educação. Revista on line de Política e Gestão Educacional, Araraquara, v. 27, n. esp.2, p. e023052, 2023. DOI: 10.22633/rpge.v27iesp.2.18784. (Web of Science)

  3. Oleksandr Livshun, Tetiana Lysenko, Viktoriia Nichyshyna, Inna Kliuchnyk, Yuliia Botuzova. Assessing the Impact of Innovative Technologies on the Quality of Higher Education. Conhecimento & Diversidade, Niterói.  v. 16, n. 44. out./dez. 2024. P. 282–312. https://doi.org/10.18316/rcd.v16i44

 Статті у наукових фахових виданнях України:

  1. Нічишина В.В. Методика розробки і проведення уроків математики з використанням ігрових ситуацій Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. Випуск 179. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2019. С. 110 – 117.
  2. Нічишина В.В. Про математичне моделювання екологічних процесів як засіб розвитку екологічної культури особистості учня загальноосвітньої школи Наукові записки/ Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. Випуск 198. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В.Винниченка, 2021. С. 145 – 148.
  3. Нічишина В.В., Войналович Н.М. Про застосування прийому протиставлення у процесі формування цілісної системи математичних знань школярів Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах/ Ред. кол.: Сущенко А.В., Кочарян А.Б., Пагута М.В. та ін. Випуск 82. Серія: Педагогічні науки. Запоріжжя: КПУ, 2022. С. 119 – 124.
  4. Войналович Н.М., Нічишина В.В. Задачі на геометричні ймовірності як засіб посилення інтегративної лінії у шкільній математичній освіті Інноваційна педагогіка/ Ред. кол.: Терешкінас А., Байша К.М., Благун Н.М. та ін. Випуск 48. Т. 1. Серія: Педагогічні науки. Одеса: ПНДІЕІ, 2022. С. 60 – 63.
  5. Ботузова Ю.В., Нічишина В.В., Ріжняк Р.Я. Наступність методів навчання розв’язування математичних задач у школі та закладі вищої освіти: контекст інтегративного підходу. Фізико-математична освіта. 2022. Випуск 4 (36). С. 16 – 25. DOI: https://doi.org/10.31110/2413-1571-2022-036-4-002
  6. Войналович Н.М., Нічишина В.В.«Системи числення» в професійній підготовці вчителя Інноваційна педагогіка/ Ред. кол.: Терешкінас А., БайшаК.М., Благун Н.М. та ін. Випуск 53. Т. 1. Серія: Педагогічні науки. Одеса: ПНДІЕІ, 2023. С. 43 – 46.
  7. Ключник І.Г, Войналович Н.М., Нічишина В.В., Ключник В.В. Нетипові задачі на знаходження похідної, як засіб інтелектуального розвитку. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кропивницький. 2023. Вип. 210. С. 116–121.
  8. Ботузова Ю.В., Нічишина В.В. Внутрішньопредметна інтеграція у навчанні математики основної школи (на прикладі інтеграції алгебраїчного та геометричного методів розв'язування задач). Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (210), 14-21. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-210-14-21
  9. Ріжняк Р.Я., Ботузова Ю.В., Нічишина В.В. Роль задач інтегративного змісту в реалізації принципу наступності навчання математики з використанням ІКТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2024. Вип. 1 (116), С. 152–173. https://doi.org/10.35433/pedagogy.1(116).2024.13

Стажування

  1. Криворізький державний педагогічний університет, кафедра математики та методики її навчання. Довідка про підсумки стажування №22/1-464/3 від 07.11.2018. Стажування за темою: «Напрямки удосконалення навчання студентів спеціальності: 014 Середня освіта (Математика), освітня програма: Середня освіта (Математика, Інформатика та Економіка) та Середня освіта (Математика та Фізика, Економіка)» (6 кред). Звіт затверджено наказом ректора ЦДПУ ім. В.Винниченка №166-ун від 16.11.2018.
  2. Підвищення кваліфікації «Навички майбутнього. Україна», 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС), 12.10 – 13.10.2023, Національний університет «Запорізька політехніка».
  3. Підвищення кваліфікації «Напрями удосконалення викладання математичних дисциплін, методики навчання математики та інноваційних технологій навчання математики», 180 годин (6 кредитів ЄКТС), 11.09 – 08.12.2023, Криворізький державний педагогічний університет (кафедра математики та методики її навчання).
  4. Підвищення кваліфікації «Цифровізація освітнього процесу», 45 годин (1,5 кредита ЄКТС), 09.10 – 14.11.2023 в рамках проєкту UTTERLY: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання».
  5. Підвищення кваліфікації «Розвиток творчого потенціалу особистості викладача», 30 годин (1 кредит ЄКТС), 09.10 – 14.11.2023 в рамках проєкту UTTERLY: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання».
  6. Експертні студії «Соціальні та економічні трансформації у стратегічному розвитку міста Києва» в обсязі 6 годин (0,2 кредиту ЄКТС), що проходило 26 квітня 2024 р. у Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка – Наказ 109-ун від 05 червня 2024 р.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись