Дробот Тетяна Олександрівна
Педагогічну практику я проходила в "НВО ЗНЗ I-III ступенів №16 ДЮЦ "Лідер" Кіровоградської міської ради". Дану школу я обрала вдруге, оскільки мені дуже сподобалось співпрацювати із вчителем біології – Тасенко Людмилою Олександрівною. Поради такого Вчителя були дуже цінними для мене.
За мною було закріплено 10-А клас математичного профілю. Ці діти залишили тільки приємні спогади і кожен день моєї практики наповнювали позитивом. Я мала змогу працювати з різними учнями, оскільки уроки хімії проводила ще й у 10-Б, футбольному класі. Як виявилось, із старшокласниками знайти спільну мови набагато простіше, ніж із учнями 7-8 класу.
Найкращі враження залишились від проведених уроків хімії. Оскільки мені дуже подобається пояснювати задачі, рівняння реакції, робити складне – простим і зрозумілим для кожного учня. Саме хімія додала мені впевненості в своїх силах і я зрозуміла, що можу бути хорошим вчителем. Майже після кожного проведеного уроку, діти запитували в мене: «За що вам подобається хімія і біологія?», «Чому обрали ці предмети?», «Коли ви зрозуміли, що хочете бути вчителем?» і т.д. Для мене це було не очікуваним, оскільки я не думала, що зможу цікаво розповідати і бути цікавою для учнів. Найважчим же було оцінювання учнів. Я не думала, що справедливим вчителем бути так важко. Кожна дитина має різні здібності і оцінювати їх всіх в рамках «12» балів мені складно.
Тепер ці два місяці свого життя сміливо можу назвати періодом особистого росту, часом випробувань моїх сил – зможу чи не зможу бути вчителем. Я переконалась в тому, що можу бути хорошим вчителем, але на даний момент мені бракує знань. Особливо це стосується педагогіки та психології. А найважливіше значення педагогічної практики для мене в тому, що більше я не шкодую про вступ до даного навчального закладу і цілком задоволена своєю освітою. А завдячую я цьому дітям, з якими працювала останні два місяці.