Проведення відкритої лекції
Аналіз відкритої лекції
з навчальної дисципліни «Методика виховної роботи»
проведеної к.п.н., доценткою Андросовою Наталею Миколаївною
21 жовтня 2025 р. для здобувачів
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, групи ПО23б, курсу 3
Тема лекції: Методика проведення дитячих ранків і свят. Дитяче свято як масовий захід.
Завдання лекції і її реалізація: |
розкрито основні поняття щодо особливостей композиції сценарію дитячого свята; вимоги до організації і проведення масових заходів для дітей різного віку; інтеграція в сценарій свята й напрямки Edutainment для початкової школи; креативні підходи до створення сюжетної лінії, назв свят, вибудови характерів персонажів свята. |
Методика викладання матеріалу і його зв’язок із матеріалом попередніх лекцій |
лекторка надала слухачам необхідну інформацію щодо теми, її значення, основних визначень, а також тих матеріалів, що підлягають самостійному вивченню й аналізу; вказала на зв’язок лекційного матеріалу з відповідними завданнями практичних робіт. |
Виділення вступної, основної і заключної частини лекції |
лекція відповідає робочій програмі навчальної дисципліни і кінцевій меті предмету; тема лекції інтегрована у поточний курс. |
Застосування наочності, технічних засобів навчання |
використано роздатковий матеріал (таблиці) |
Ефективність використання лекційного часу, контакт з аудиторією, стиль викладу лекції, можливість конспектування, створення проблемних ситуацій навчання |
лекторка добре володіє як самим матеріалом, що викладається, так і засобами риторики, вміє при необхідності провести відновлення уваги аудиторії. Слід відзначити добре володіння лекторкою мовними засобами, схильність до доцільного гумору та засобів залучення слухачів до діалогу. |
Професійна спрямованість лекції |
оскільки предмет викладається у семестрі, коли розпочинається написання курсових робіт з педагогіки та у період між навчальними практиками, то має певне інтегрування у подальшу виробничу й наукову діяльність майбутніх вчителів початкових класів. |
Відвідуваність студентами лекції, наявність конспектів |
лекторка дотримується демократичного стилю спілкування, не наполягає на необхідності ведення конспекту, але активно залучає здобувачів до участі у дискусії й наголошує, що прослухана інформація є запорукою якісного виконання завдань. |
Висновки, пропозиції, рекомендації |
Рекомендується лектору подумати про можливість застосування технічних засобів навчання. |
Присутні на відкритій лекції: Котелянець Н.В., д.п.н., професор; Радул О.С., д.п.н., професор; Баранюк І.Г., к.п.н., доцент.
З аналізом ознайомлена Андросова Н.М., к.п.н., доцент.