Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Від студентської лави до світу креативу: проводимо заняття цікаво

В рамках вивчення дисципліни «Диференціація навчання в початковій школі» студенти групи ПО23Б (викладач: доцентка Баранюк Ірина) відвідали Кіровоградський обласний центр дитячої та юнацької творчості та ознайомилися із зовнішньою диференціацією за здібностями.

Театральне дозвілля студентів

17 вересня студенти факультету освітніх наук та мистецтв відвідали виставу-драму «Між нами війна», яку представив творчий колектив із Миколаєва — Воскресенський будинок культури — в рамках Всеукраїнського театрального фестивалю «СценаФест». Показ відбувся на сцені Обласного академічного театру ляльок. Ця подія залишила глибокий слід у душі кожного глядача.

Захист курсових робіт з педагогіки здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

18 червня 2025 року відбувся захист курсових робіт з педагогіки студентів ІІІ курсу, групи ПО22Б спеціальності 013 Початкова освіта, науковими керівниками яких є: професор Довга Т. Я., доцент Баранюк І. Г. та доцент Андросова Н. М.

Державна атестація здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта

16 червня 2025 року здобувачі освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта складали кваліфікаційний екзамен з педагогіки та методик початкової освіти. Державна атестація є ключовим етапом для студентів, які здобувають ступінь бакалавра. Вона підтверджує готовність випускника до самостійної професійної діяльності та його відповідність освітнім стандартам. Цей процес є комплексним і включає кілька компонентів, що оцінюють теоретичні знання, практичні навички та вміння застосовувати їх у реальній педагогічній практиці.

Обговорення освітньо-професійних програм «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2025/2026 н.р.

Важливим завданням реформування вищої освіти є залучення зовнішніх та внутрішніх стейкхолдерів до розроблення та обговорення освітніх програм. У зв’язку з цим відбувалося обговорення освітньо-професійної програми «Початкова освіта та Організація виховної роботи» першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю А 3 Початкова освіта та «Початкова освіта» другого (магістерського) рівня вищої освіти.