Сторінка образотворчого відділення в Інстаграм https://www.instagram.com/art_faculty_krop/
Сторінка образотворчого відділення в Фейсбук https://www.facebook.com/Arteducationkrop/
Неймовірна осінь мотивує до захоплюючих подорожей, вражає різнобарвним середовищем, теплими обіймами друзів та надихає до творчості. Так, 18-19 жовтня викладачі та студенти кафедри образотворчого мистецтва та дизайну ЦДПУ ім. В.Винниченка взяли участь у V Міжнародній науково-практичній конференції «Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи» на базі факультету мистецтв Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Детальніше...
- Інформацію надано мистецьким факультетом
- Чи може пройти літо весело, продуктивно, із захопленням, новими враженнями та новим досвідом від роботи?
- Все разом ??? - запитаєте ви.
- Так! Море позитива й вражень, цікавих відкриттів, плідної роботи… Все це відбувалося під час навчальної художньо-творчої практики «Пленер», яка пройшла для групи ОМ17Б (І курс), під гаслом: «Драйв! Робота! Позитив!»
- Інформацію надано мистецьким факультетом
«Найбільше вражень від пленеру мені принесло єднання з природою, – поділилася своїми думками про пленер студентка першого курсу Ніконова Христина. – Неможливо передати цю неймовірну атмосферу, коли ти прокидаєшся в чотири години ранку, виходиш швиденько на вулицю, закутаний в теплу ковдру. Або згадати нашу подорож на острів Березань: це було захопливо: походити катакомбами покинутого військового бункеру, відчути атмосферу безлюдного острову. Пленер залишився в моїй пам’яті як цікава подорож, завдяки якій я отримала не лише нові враження, але й нові навички, досвід та нові теми для розвитку власної творчості».
- Інформацію надано мистецьким факультетом
Відкриття: 9 жовтня 2018 о 13:00
у приміщенні Художнього салону за адресою: В.Перспективна 46/91
Перебіг процесу формування творчої особистості буде більш успішним за умов активної і різноманітної творчої діяльності. Художньо-творча практика «Пленер» відноситься до творчої діяльності, хоча важливим його компонентом є натура. Особливим фактором розвитку художньо-образного мислення є взаємодія з природою. Вона розвиває творчу думку, збагачує уяву, надихає на творчу діяльність. Така робота сприяє розширенню індивідуальних здібностей та збагачує різноманіття технік і прийомів зображення. Саме тому значна увага в навчальній роботі з образотворчого мистецтва приділяється навчальній художньо-творчій практиці «Пленер».
- Інформацію надано мистецьким факультетом
В серпні 2018 року були підведені підсумки та оголошені результати весняного пленеру, який стартував 20 квітня 2018 року в обласному дендропарку нашого міста.
- Інформацію надано мистецьким факультетом