Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Тиждень В. О. Сухомлинського на факультеті педагогіки та психології: конкурс створення «Динамічних картин»

З початку вересня 2020 року студенти другого та третього курсів різних спеціальностей факультету педагогіки та психології працювали над створенням «Динамічних картин» до ілюстрацій художників до творів В. О. Сухомлинського. У день народження педагога наробки студентів були презентовані на факультеті.

День першокурсника

Факультет педагогіки та психології завжди мав цікаві традиції залучення нових студентів до цікавого розмаїття творчості. Першим етапом цього став цікавий квест для першокурсників, організований студентським активом факультету, профкомом студентів університету, деканатом та викладачами.

Модернізація освітнього процесу (інтернет конференція)

16 квітня 2020 року члени кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти Ткаченко О. М., Довга Т. Я., Баранюк І. Г., Андросова Н. М., Прибора Т. О., Шарапова Т. А. кафедри педагогіки та менеджменту освіти Окольнича Т. В., Філоненко О. В., Кравцова Т. О. та кафедри методики дошкільної та початкової освіти Мартін А. М. взяли участь у науково-практичній інтернет-конференції «Підготовка майбутніх учителів у контексті реалізації Концепції «Нова українська школа»».

Діяльнісний підхід у викладанні педагогіки

 Тему напрямків виховання студенти вивчають з курсу Педагогіка (Теорія виховання) ще на молодших курсах, коли активної практики в школі ще не було і методик викладання окремих предметів не вивчали. Теоретичні питання засвоюють через підручники і настанови професора кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти доктора педагогічних наук Ткаченко О. М. і викладача цієї ж кафедри Андросової Н. М.

Цікавинки дистанційного навчання

Історія педагогіки – цікавий предмет для майбутніх педагогів. Він вимагає вдумливого вивчення спадку вчених, філософів, письменників, громадських діячів та науковців у сфері виховання, навчання, розвитку дітей, освіти дорослих, змінах систем навчання. Теоретичне й практичне вивчення дисципліни забезпечують професор кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти професор Радул О. С. та викладач цієї ж кафедри Андросова Н. М.

Часи змінюються, а ідеї й принципи, що стимулюють розвиток освітнього процесу мають подібність. Саме встановленню паралелей, порівнянню та аналізу вчаться майбутні вчителі початкових класів та вихователі закладів дошкільної освіти.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись