Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18
pedfak_logo

Факультет освітніх наук та мистецтв

Руденко Тетяна Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри

Освіта:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2004 р. Спеціальність: Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія. Кваліфікація: вчитель хімії, біології, основ екології основної і старшої школи;

Національний фармацевтичний університет, м. Харків, 2006 р. Спеціальність: Фармація. Кваліфікація: провізор.

Аспірантура Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2008 р. Спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти

Напрям наукової та професійної діяльності: Формування культури здоров’я майбутніх учителів і їх готовність до виховання здорового способу життя молодого покоління

Тема кандидатської дисертації: "Формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до виховання в учнів здорового способу життя" 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» (2012 р.)

Транслітерація імені: Tetiana Rudenko

ORCID: 0000-0002-4758-1389

Профілі: Google ScholarWeb of Science

Відзнаки:

  • грамоти університету (2012 р.);
  • почесна грамота (2019 р.)

Викладає наступні дисципліни: «Вікова фізіологія та здоров’я людини» , «Вікова фізіологія та здоров’я дітей» , «Вікова фізіологія та здоров’я дітей і підлітків» , «Вікова фізіологія та валеологія» , «Вікова фізіологія, валеологія та основи медичних знань» «Анатомія, фізіологія, валеологія, патологія дітей з основами ОМЗ та генетики» , «Теорія та методика фізичного виховання та валеологічної освіти», «Основи анатомії та фізіології нервової системи».

Публікації: автор понад 70 публікацій (з них понад 50 наукових та 11 навчально-методичного характеру, у тому числі 49 наукових праць, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях), в т.ч. 1 публікація в періодичному виданні, яке включене до наукометричної бази Web of Science.

Основні публікації

Монографії:

  1. Руденко Т.В. Педагогіка здорового способу життя. Current problems of improving the quality of education and philology: theory, innovative technologies: collective monograph / Miroshnyk S. – etc. –Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2023. р. 86-121.

Навчально-методичні посібники:

  1. Руденко Т.В. Практикум з вікової фізіології та здоров’я дітей і підлітків. Навчально-методичний посібник з питань проведення практичних і самостійних робіт. – Кропивницький, 2025. – 125 с.
  2. Руденко Т.В. Вплив шкідливих звичок на організм людини та їх профілактика. Навчально-методичний посібник. – Кропивницький, 2023. – 68 с.
  3. Руденко Т.В. Основи вікової фізіології та валеології. Навчально-методичне видання. – Харків, 2019. – 172 с.

Наукові публікації, що входять до міжнародних наукометричних баз даних Web of Science, Copernicus:

  1. Dolores Zavitrenko, Iryna Snisarenko, Lilia Klochek, Anatoliy Ratsul, Tetiana Okolnycha, Lesia Kindei, Tetiana Rudenko. Sensory development of senior pre-schoolers with developmental delay by means of Montessori materials. AD ALTA: journal of interdisciplinary research. NO.: 13/02 (Volume 13, Issue 2), december, 2023. P. 233-237. https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/1302/PDF/1302.pdf (Web of Science)
  2. Kolesnyk, A., Barna, C., Kashuba, L., Biriukova, T., Rudenko, T., & Khrabra, S. (2022). The Neurovegetative Status of Children 5-7 Years Old. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience13(4), 421-435. https://doi.org/10.18662/brain/13.4/396 https://brain.edusoft.ro/index.php/brain/article/view/1347 (Web of Science)
  3. Величко С.П., Руденко Т.В. Застосування хмарних сервісів Google для моніторингу й оцінювання здорового способу життя студентів // Інформаційні технології і засоби навчання, 2019, Том 74, № 6. – С. 96-110. (Web of Science)

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Нагорна О.В., Кравцова Т.О., Руденко Т.В. Формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога. Інноваційна педагогіка, 2023. Вип. 59. – С.82-85.
  2. Руденко Т.В. Формування валеологічного світогляду у першокурсників до та після введення шкільного предмета «Основи здоров’я». Наукові записки / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 199. – Серія: Педагогічні науки.– Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 150-153.
  3.  Руденко Т.В. Вивчення рівнів фізичного здоров’я студентів і їхньої готовності до ведення здорового способу життя. Наукові записки. – Випуск 13. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кропивницький, 2020. – С.123-133.
  4. Руденко Т.В. Формування культури здоров’я у дітей початкових класів з нервово-психічними відхиленнями в умовах інклюзивної освіти. Наукові записки. – Випуск 174. – Серія: Педагогічні науки.– Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019. – С. 173-178.
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись