Педагогічна практика: літо, табір, діти...
Закінчивши третій курс й успішно склавши сесію, студенти відправляються у дитячі оздоровчі табори для проходження «справжньої» педагогічної практики. І тут на них чекають, дійсно, незабутні моменти літа.
Перші дні тягнуться дуже довго. Знайомство з табором, керівництвом, розпорядком та правилами табору – вступна теоретична частина, яка готує вожатих до найголовнішого – заїзду дітей, першої розмови з батьками, організації відкриття чи закриття зміни та щоденного дозвілля дітей, тобто практичної частини.
Якщо за три дні перебування у таборі у вас були проблеми з відпочиваючими, керівництвом, персоналом; у вас закінчувались сили і ви не розуміли, що ви тут робите, тоді можна із впевненістю сказати, що ви пройшли «неписану посвяту вожатого». Усі, хто вже працював, легко мене зрозуміють, а ті, хто ще тільки збирається, - будуть, принаймні, проінформовані.
Наступні ж 18 днів минають, як один. Веселі свята, цікаві конкурси, вікторини та концерти захоплюють вас у вир емоцій, і ви не помічаєте, як закінчується ваша найяскравіша зміна. Потім слідують дитячі сльози прощання, які нікого не залишають байдужими! Саме тут зароджується справжня дружба, з’являються перші симпатії, а можливо й кохання. Це стосується не лише дітей, але й усіх працівників табору: вожатих, плавруків, фізруків, психологів, діджеїв, хореографів та багатьох інших людей, які тісно спілкуються між собою протягом такого короткого періоду.
Перші дні тягнуться дуже довго. Знайомство з табором, керівництвом, розпорядком та правилами табору – вступна теоретична частина, яка готує вожатих до найголовнішого – заїзду дітей, першої розмови з батьками, організації відкриття чи закриття зміни та щоденного дозвілля дітей, тобто практичної частини.
Якщо за три дні перебування у таборі у вас були проблеми з відпочиваючими, керівництвом, персоналом; у вас закінчувались сили і ви не розуміли, що ви тут робите, тоді можна із впевненістю сказати, що ви пройшли «неписану посвяту вожатого». Усі, хто вже працював, легко мене зрозуміють, а ті, хто ще тільки збирається, - будуть, принаймні, проінформовані.
Наступні ж 18 днів минають, як один. Веселі свята, цікаві конкурси, вікторини та концерти захоплюють вас у вир емоцій, і ви не помічаєте, як закінчується ваша найяскравіша зміна. Потім слідують дитячі сльози прощання, які нікого не залишають байдужими! Саме тут зароджується справжня дружба, з’являються перші симпатії, а можливо й кохання. Це стосується не лише дітей, але й усіх працівників табору: вожатих, плавруків, фізруків, психологів, діджеїв, хореографів та багатьох інших людей, які тісно спілкуються між собою протягом такого короткого періоду.
Цього року і я мала таку ж нагоду перевірити свої педагогічні та організаторські здібності, працюючи у ДОВ «Бригантина». Це мальовничий куточок Кіровоградської області, розташований на березі річки Синюха, неподалік смт. Новоархангельськ. Мені було дуже приємно і відповідально працювати тут, адже декілька років тому сама була в ролі відпочиваючої. Тому потрібно було зробити все, щоб задовольнити усі потреби, яких не вистачало колись і мені. І судячи з відгуків про «Літо 2009», нашій команді вдалося це зробити. Великий внесок в цей успіх зробили наші студенти, студенти факультету іноземних мов, які зарекомендували себе як найактивніші та найвідданіші працівники. Серед них: Кузнєцов Костянтин, Кирилюк Дарина, Гева Анастасія, Кошолап Тетяна, Козлова Юлія, Довга Вероніка.
Отож, бажаю всім, хто вже пройшов практику, подальшого педагогічного розвитку, а новачкам - терпіння та сили здобути цей незабутній та по-справжньому складний досвід.
Довга Вероніка (403 гр.)