Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Шишенко Інна
Педагогічна практика зазнала значного впливу прогресу науки і техніки за останні кілька десятиліть, у той же час система освіти за останні роки мала швидко та активно реагувати на виклики, поставлені пандемією вірусу Covid19 та російсько-українською війною. Зрештою, інтеграція цифрових технологій у викладання та навчання відкриває значний потенціал для закладів вищої освіти, проте і створила нові виклики для викладачів через їх здатність реалізовувати нові форми освіти в цифровому середовищі. Як наслідок, значні зміни відбулися в навчальних програмах багатьох спеціальностей, зокрема у підготовці майбутніх бакалаврів середньої освіти.
Read more ...
Державний вищий навчальний заклад
«Донбаський державний педагогічний університет»
Чернишов Сергій
Запровадження інновацій у освітній процес вищої школи передбачає створення відповідних освітніх середовищ, які могли б забезпечити ефективність їх використання. Особливого значення ця проблема набула сьогодні, коли майже вся система освіти вимушена перейти на дистанційну форму навчання.
ДЗ Луганський національний університет імені Тараса Шевченка
Скібіна Олена
Одним із найважливіших завдань вищої освіти визнано підготовку компетентного професіонала, здатного ефективно реалізовувати процеси, що забезпечують формування й використання інформації, постійно підвищувати свій професійний рівень, творчо використовувати у своїй роботі все нове, що з’являється в науці та практиці. Тому дослідження, спрямовані на застосовування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у науці й навчально-виховному процесі закладу вищої освіти, є актуальними.
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Сіпій Володимир
Одним з пріоритетів впровадження реформи загальної середньої освіти в Україні є оновлення технічних засобів навчання. Одночасно з впровадженням нового державного стандарту початкової освіти за рахунок субвенції НУШ з 2018 по 2021 рік було повністю оновлено освітнє середовище у початковій школі[1]. На рівні гімназії (базова школа) та ліцею (старша школа) основна увага була приділена оснащенню сучасним обладнанням опорних закладів освіти в межах урядової програми «Спроможна школа для кращих результатів». Не залишались осторонь оновлення матеріально-технічної бази закладів освіти й місцеві громади де в рамках бюджету участі (громадського бюджету) школи отримували за рахунок місцевих бюджетів нові технічні засоби навчання.
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Семко Лариса
Під час навчання інформатики важливо враховувати наступні моменти: вдосконалення змісту (прикладна орієнтація його вивчення); виділення прикладного аспекту наявних завдань шкільного курсу інформатики, рішення прикладних задач; використання засобів інформаційних і комунікаційних технологій, нових методів і форм навчання.