Інна Мрига
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, старший викладач Н. М. Цуканова
Анотація. У статті розглянуто екологічне виховання учнів початкових класів у працях В. О. Сухомлинського. Розглянуто теоретичне і практичне значення книжки у природоохоронному вихованні молодших школярів в навчально-виховному процесі.
Read more ...
Інга Пінчук, Карина Воробйова
(студенток ІІ курсу магістратури
факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – викладач Н. М. Андросова
Анотація: у статті подано матеріал про розвиток математичних здібностей в учнів початкових класів та яким чином він відбувається на сучасних уроках у школі; розкрито роль математики у навчанні дітей; описано, які методи вчитель використовує на уроці математики; зазначено роль ігрових завдань у формуванні математичної компетентності.
Дарія Кіслінська
(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – кандидат пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. Проходячи практику в школі, ми замислилися над тим, як важливо заохотити дітей до навчання, зробити освітній процес для них незабутнім відкриттям. В даній статті ми спробували провести паралель між ідеями В. О. Сухомлинського на вибрану тему, та досвідом, здобутим на педагогічній практиці.
Іванова Діана
(студентка 3 курсу педагогічного відділення)
Харківський фаховий педагогічний коледж
«Харківської гуманітарно-педагогічної академії»
Харківської обласної ради.
м. Харків
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О. М. Акімова
Василь Олександрович Сухомлинський – видатний педагог сучасності. Його ім’я пов’язане з збагаченням і піднесенням педагогічної науки. Усі надбання Василя Олександровича дають конкретне уявлення не лише про різноманітність його освітнього підходу, а й про цілісність всього академічного мислення.
ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО У ПРАКТИЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Юлія Жидченко
(магістрантка 1 курсу Навчально-наукового інституту педагогіки і психології кафедри дошкільної і початкової освіти)
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка
м. Суми
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент О.В. Шаповалова
Анотація. В статті розкрито педагогічні ідеї В.О.Сухомлинського, які впливають на розвиток сучасної дошкільної освіти. Охарактеризовано гуманістичні погляди, що вже стали органічною складовою розвитку дошкільної освіти й педагогічної науки в Україні.