Сідельниченко Аліна
(студентка 7 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор О.М. Ткаченко
Анотація. У статті розглянуто погляди В.О.Сухомлинського на учня як об’єкт навчання та виховання, показано, що саме індивідуалізація та диференціація були домінантою та органічною складовою навчально-виховного процесу, організованого видатним педагогом.
Ключові слова: принцип індивідуалізації навчання, диференційоване навчання, диференціація навчання в початковій школі, В. О. Сухомлинський про індивідуалізацію навчання учнів початкової школи.
Read more ...
УДК 378: 37.036.5
Галина Горохова
(аспірант ІІ курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор В. В. Радул
Анотація. У статті розкрито вивчення педагогічних ідей Василя Сухомлинського стосовно самореалізації особистості і впровадження їх у навчально-виховний процес вищого навчального закладу І-ІІ рівнів акредитації.
Ключові слова: Василь Сухомлинський, розвиток, самореалізація, особистість.
Федорова Аліна
(студентка 3 курсу факультету педагогіки і психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, Т. О. Прибора
Анотація. У статті розкривається значення гуманістичного виховання для дітей та його важливість. Представлено погляди відомих педагогів щодо системи гуманізму В. О. Сухомлинського та, зокрема думки і самого педагога щодо виховання дітей. Визначено шляхи реалізації гуманної педагогіки Сухомлинського в навчально-виховному процесі.
Ключові слова: гуманізм, виховання, педагог, гуманістична система.
Валерія Мурашко
(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед.. наук, доцент Т. О. Прибора
Анотація. В даній статті ми розглянемо ідеї позакласної роботи В.О.Сухомлинського, які впроваджуються в сучасній шкільній роботі. Розглянемо деякі види позакласної роботи. Проведемо паралелі з минулим та теперішнім. Опишемо прийоми і види діяльності, що використовував О.В.Сухомлинський
Ключові слова: В. О. Сухомлинський, позакласна робота, заходи ,виховання.
Ірина Апілат
(магістрантка 6 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація: у статті подається теоретичний аналіз батьківської педагогіки у науково-педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Описуються шляхи, методи і форми взаємодії школи і сім’ї.
Ключові слова: батьківська педагогіка, взаємозв’язок школи і сім’ї, виховання учнів.