Accessibility Tools

ARDUINO ЯК ІНСТРУМЕНТ STEM ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ

Криворізький державний педагогічний університет

Криворізький природничо-науковий ліцей

Задорожній Віталій, Коновал Олександр

Автоматизовані пристрої все частіше з’являються в нашому житті, тому сучасна освіта повинна не відставати від потреб суспільства.  Разом з технічним прогресом змінюються і методи дослідницької діяльності учнів. Залучаючи дітей до поглибленого вивчення фізичних процесів, важко обмежуватися тільки вивченням фізики, дослідники повинні мати певні знання з інформатики або інженерії.

Детальніше

ОСВІТНЯ РОБОТОТЕХНІКА, ЯК КЛЮЧОВИЙ НАПРЯМОК У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ: 015.39 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ)

Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Соменко Дмитро

Однією з головних складових професійної компетентності майбутніх спеціалістів для студентів спеціальності: 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) є цифрова компетентність, яка передбачає здатність та вміння доцільно та системно застосовувати інформаційні технології в практичній діяльності.

Цифрова компетентність дає змогу випускнику оперативно орієнтуватися в швидкозмінному інформаційному просторі, систематизувати інформацію та робити логічні висновки.