Кіслінська Дарія
(студентка 3 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
м. Кропивницький
Науковий керівник: канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація: у статі розкриваються погляди В. О. Сухомлинського на особливості організації навчальної діяльності учнів початкової школи, звертається увагу на важливість формування в дітей бажання вчитися.
Ключові слова: вчитель, учні, розумова діяльність, бажання вчитися.
Read more ...
Дар’я Матко
(студентка 2 курсу другого магістерського рівня факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – доктор педагогічних наук О.С.Радул
Анотація.«Якщо Ви бажаєте, щоб діти творили, створювали художні образи, перенесіть з вогника своєї творчості хоча б одну іскру в свідомість дитини. Якщо Ви не вмієте творити, або вам здається пустою забавою спуститися до світу дитячих інтересів, – нічого не вийде.» В.Сухомлинський.
Ключові слова: педагогіка, діти, гуманізм.
Руслана Степаненко
(студентка ІІ курсу магістратури факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – д-р пед. наук, професор О. М. Ткаченко
Анотація. У статті проаналізовано сутність комунікативної компетентності, особливості її формування у молодших школярів; розглянуто специфіку впровадження концептуальних положень педагогічної системи В. Сухомлинського щодо формування комунікативної компетентності молодших школярів.
Ключові слова: комунікативна компетентність, формування комунікативної компетентності у молодших школярів, В. Сухомлинський про формування комунікативних компетенцій у дітей молодшого шкільного віку.
Вікторія Березняк
(магістрант IIкурс, факультет педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. В.Винниченка,
місто Кропивницький
Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент Прибора Тетяна Олександрівна
У статті досліджується досвід роботи педагогічної діяльностіВ.О.Сухомлинського на формування життєвої компетентності молодших школярів у сучасному освітньому процесі.
Ключові слова: компетентісний підхід в освітньому процесі, соціальна компетентність молодшого школяра, життєва компетентність.