Інна Лупул
(студентка ІІ курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
Імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. У статті висвітлені погляди В. О. Сухомлинського на формування наукового світогляду у молодших школярів та визначені основні шляхи формування світогляду.
Read more ...
Ірина Бикова
(студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – канд. пед. наук, доцент І. Г. Баранюк
Анотація. У статті проаналізовані погляди В. О. Сухомлинського на різні аспекти проблеми формування творчої особистості. Виокремлено провідне значення формування творчості у дітей. Доведено, що досвід В. О. Сухомлинського є актуальним стосовно розвитку творчого потенціалу у дітей молодшого шкільного віку.
Тетяна Брандальська
(студентка IVкурсу факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник ‒ кандидат педагогічних наук, доцент І. Г. Баранюк.
Анотація. У статті проаналізовано поняття «інклюзивна освіта», основні принципи інклюзивного навчання та узагальнено педагогічний внесок В. О. Сухомлинського у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами.
Анна Горбунова
(студентка ІІІ курс факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний
Університет імені Володимира Винниченка,
м. Кропивницький
Науковий керівник – викладач Н. М. Андросова
Анотація. У статті співставлено погляди В. О. Сухомлинського щодо зацікавлення дітей до навчання та особистий досвід,який був отриманий під час проходження навчальної практики в школі. Проаналізовано думки видатного педагога щодо процесу сприймання учнями навчального процесу, як незабутнього явища.
Юлія Горлова
(студентка II курсу (магістерського) рівня вищої освіти
факультету педагогіки та психології)
Центральноукраїнський державний педагогічний університет
імені Володимира Винниченка
Науковий керівник – викладач Н. М. Андросова
Анотація. У статті розкривається сутність та значення доброї вихованості учнів завдяки розвитку їхньої моральної свідомості, самосвідомості, процесу формування взаємовідносин у групі та колективах, характеризуються розумові особливості та здібності.
Ключові слова:виховання, морально-етичні якості особистості, колектив.