Програма конференції
Секція 1. Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело збагачення сучасної педагогічної науки
- «Педагогічна система В. О. Сухомлинського у сучасних працях вітчизняних учених»
Андрєєнко Катерина Олександрівна, студентка 5 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти і мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ - «Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело збагачення сучасної педагогічної науки»
Клочко Єлізавета Ростиславівна, студентка 2 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв, Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ - «Внесок Василя Сухомлинського у розвиток педагогічної науки»
Момот Анастасія Віталіївна, студентка 5 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти і мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ
Секція 2. Ідеї гуманної педагогіки у творчій спадщині Василя Сухомлинського
- В. О. Сухомлинський про застосування емоційного чинника як засобу гуманізації навчального процесу.
Зикіна Катерина, студентка 2 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Виховуємо доброту»
Кіблицька Ольга Вікторівна, студентка 142 групи шкільного відділення Вищого комунального навчального закладу Сумської обласної ради, Лебединське педагогічне училище імені А. С. Макаренка, м. Лебедин - «Формування моральних почуттів у дітей молодшого шкільного віку»
Коваленко Анастасія Вікторівна, студентка 1 курсу КДПУ імені Володимира Винниченка, м. Кіровоград - «Традиції сімейного виховання дітей у контексті ідей В. Сухомлинського»
Лагута Яна Сергіївна, студентка 4 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв, Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ - «Формування ціннісних орієнтирів у молодших школярів за творами В. О. Сухомлинського»
Паламарчук Анна Олександрівна, студентка 5 курсу КДПУ ім.. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Василь Сухомлинський про виховання молодших школярів»
Тининика Людмила Володимирівна, студентка І курсу магістратури природничо-географічного факультету КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Гуманізм педагогіки у творчій спадщині В. О. Сухомлинського»
Хіжінська Яніна Валеріївна, студентка 4 курсу КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж імені В. О. Сухомлинського», м. Олександрія
Секція 3. Втілення ідей В. О. Сухомлинського в процес дошкільної та початкової освіти
- Використання ейдетики у творчості Василя Сухомлинського.
Борщ Марина, студентка 5 курсу Інституту післядипломної освіти Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди м. Харків - «Туристично-краєзнавча робота як дієвий засіб пізнання природи українських Карпат (за творами В. Сухомлинського)»
Будник Уляна Олегівна, студентка 4 курсу Інституту туризму Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ - Погляди В. О. Сухомлинського на вплив медіа простору на якість освітнього процесу.
Кононова Любов Володимирівна, студентка 3 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Проблема мовленнєвої підготовки молодших школярів у спадщині В. О. Сухомлинського»
Левковська Ірина Юріївна, студентка 4 курсу Криворізького педагогічного інституту ДВНЗ «Криворізький національний університет», психолого-педагогічний факультет, м. Кривий Ріг - Формування окремих компетенцій загальнокультурної компетентності молодших школярів у світлі педагогічних ідей В. О. Сухомлинського.
Моцна Вікторія Олександрівна, студентка 5 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Використання творчої спадщини В. О. Сухомлинського на уроках інформатики в початковій школі»
Руденко Наталія Сергіївна, студентка 3 курсу КВНЗ «Олександрійський педагогічний коледж імені В. О. Сухомлинського», м. Олександрія - Виховання школярів засобами слова у творчій спадщині В. О. Сухомлинського.
Ушанова Марина Михайлівна, студентка 5 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Готовність дитини до школи в контексті поглядів В. О. Сухомлинського»
Фещенко Юлія Володимирівна студентка 3-го курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Валеологічна спадщина Василя Сухомлинського і сучасність»
Щербак Лілія Вікторівна, магістрантка Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут педагогіки і психології, м. Суми
Секція 4. Вирішення завдань різних складових виховання у спадщині В. О. Сухомлинського
- «В. О. Сухомлинський про фізичне виховання і здоров’я учнів початкової школи»
Барбулат Марія Руслановна, студентка 2 курсу КДПУ імені В. Винниченка, м. Кіровоград - «Погляди В. О. Сухомлинського на формування, зміцнення і збереження здоров’я дітей дошкільного віку»
Бутенко Віта Григорівна, аспірантка І курсу Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, м. Суми - «Виховний потенціал авторських казок В. О. Сухомлинського»
Жеребко Юлія Русланівна, Єрьоміна Тетяна Андріївна, студенти 3 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ - Моральне виховання особистості в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.
Загрійчук Юлія, студентка 5 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - Використання ідей В. О. Сухомлинського для розвитку екологічної культури молодших школярів.
Ізмайлова Анастасія Сергіївна, студентка 5 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «В. О. Сухомлинський про розвиток творчих здібностей у молодших школярів»
Коломійченко Антоніна Василівна, студентка 3-го курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «В. О. Сухомлинський про патріотичне виховання учнів засобами природи»
Любченко Яна Ігорівна, студентка 5 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Погляди видатного педагога В. Сухомлинського на розумове виховання особистості»
Матвеєва Юлія Сергіївна, студентка 3 курсу факультету іноземних мов Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ - «Погляди В. О. Сухомлинського щодо екологічного виховання молодших школярів через навчання в природі»
Отріщенко Валерія Юріївна, магістрантка 5 курсу, психолого-педагогічного факультету Криворізького педагогічного інституту, державний вищий навчальний заклад, «Криворізький національний університет», м. Кривий Ріг - «Природа як важливий чинник формування особистості молодшого школяра у педагогічній спадщині В. Сухомлинського»
Савчин Марта Орестівна, студентка 2 курсу Педагогічного інституту ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, м. Івано-Франківськ
Секція 5. Особливості інклюзивної освіти в педагогічній практиці Василя Сухомлинського
- «Ідеї В. Сухомлинського про особливості психолого-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами»
Арішака Юлія Сергіївна, студентка 5 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти і мистецтв Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ
Секція 6. Василь Сухомлинський про педагогічну творчість і майстерність вчителя
- «Підготовка майбутнього вчителя до формування екологічної культури молодших школярів»
Атаманова Леся Михайлівна,магістрантка Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, м. Умань - Виховання молодого покоління педагогів на засадах ідей В. О. Сухомлинського.
Голинська Світлана Юріївна, студентка 2 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Формування екологічного стилю мислення у процесі професійної підготовки вчителя початкової школи»
Драпак Любов Олександрівна, магістрантка Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, м. Умань - Уроки мислення на природі Василя Олександровича Сухомлинського.
Кот Катерина Юріївна, студентка 5 курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - «Василь Сухомлинський про застосування гри в педагогічному процесі»
Тритяк Аліна Вікторівна, студентка 3-го курсу КДПУ ім. В. Винниченка, м. Кіровоград - Педагогічні умови формування рефлексивних умінь майбутніх вчителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу.
Шатіло Дар’я Олександрівна, студентка 6 курсу Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв Бердянський державний педагогічний університет, м. Бердянськ