Accessibility Tools

filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Перші кроки до педагогічного вдосконалення

Перші кроки до педагогічного вдосконалення

10 травня 2018 року на базі КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбувся обласний майстер-фест «Формуємо інформаційну культуру разом».

Студенти 3 і 6 курсів факультету філології та журналістики ЦДПУ ім. В. Винниченка разом з учителями з усієї області також відвідали фест. Відбулося занурення в педагогічну справу. У рамках цього заходу вчителі гуманітарно-естетичних дисциплін провели майстер-класи за різною спрямованістю. Усього було 5 сесії, під час яких одночасно відбувалося по 6 майстер-класів. Складно було обрати, який з них відвідати, тому що всі теми були цікаві. Ми відразу обрали 5 найцікавіших для нас тем. Викладачі, що були з нами на фесті, також турбувалися питанням, як встигнути відвідати всі майстер-класи, тому, щоб нічого не пропустити, просили нас розповідати цікавинки тих тренінгів, які їм не вдалося прослухати.

Перший МК і, як виявилося, - той, що запам’ятався найбільше, «Звичайні речі для незвичайних уроків» І. П. Мельник, учительки української мови та літератури СЗШ №3 м. Світловодська, випускниці факультету філології та журналістики нашого університету. Пані Ірина розповіла про те, як навчати дітей покоління «зет» і «альфа», як їх мотивувати та як з ними домовлятися. Але найважливіше, зазначила вчителька, знайти кут сприйняття дітьми інформації – це допоможе дивитися на світ їхніми очима та розуміти їх.

Другий МК «Як створити кейс-урок (на прикладі трагедії У. Шекспіра «Гамлет»)» Н. В. Рябухи, учителя зарубіжної літератури ЗШ №22 м. Кропивницького. Учителька розтлумачила поняття кейс-технології, його особливості, переваги та недоліки. На прикладі своїх напрацювань показала структуру такого уроку, а також поділилася джерелами, що допоможуть у створенні кейс-уроку.

Третій МК «Кроссенс: інтелектуальна розвага нового покоління» С. А. Онищенко. Учитель пояснила сутність кроссенсу та алгоритм його створення. При цьому було наголошено, що діти не вміють "фільтрувати інформацію" і їм потрібно допомагати в цьому.

Четвертий МК «Створення та наповнення освітнього сайту» Г. В. Скрипки. Педагог детально проілюструвала поетапну інструкцію створення освітнього сайту та дала поради щодо його наповнення. А також поділилася корисними джерелами: LearningApps.org, Educational Era, Learning.ua, Мова – ДНК нації.

Останній МК «Щастя та професійна діяльність: їх взаємозв’язок» І.О. Небеленчук ми, на жаль, не змогли відвідати, тому що коли зазирнули в аудиторію, вона були повністю заповнена – яблуку ніде впасти.

Коли я вийшла з будівлі Інституту післядипломної освіти, у мене склалося враження, ніби я справжня вчителька, що проходить курси підвищення кваліфікації. Це насправді дуже цікаво й захопливо – поглянути на таку колосальну роботу вчителів, усвідомити, що мало університетських знань, потрібно удосконалюватися протягом усього професійного шляху. Гадаю, більшість моїх одногрупниць погодяться зі мною, якщо я скажу, що ми всі винесли багато цікавого та корисного з фесту майстер-класів.

Мурадова Сабіна, студентка 3-го курсу факультету філології та журналістики.

 

Інформацію надано факультетом української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій