Accessibility Tools

filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Студентська заключна конференція з педпрактики у магістрів

7 листопада на кафедрі  англійської мови та методики  її викладання  відбулася студентська заключна конференція з педагогічної практики  студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти. Студенти поділилися власним досвідом щодо використання електронних засобів навчання на уроках англійської мови, а також розповіли, як вирішували проблеми, що виникали протягом педпрактики.

Олена Дрозд  використовувала рейтинги та топи під час вивчення теми «Подорожування і туризм», довела, що така форма діяльності дала змогу учням  1) використовувати лексичний і граматичний матеріал у більш широкому діапазоні; 2) обґрунтовувати свою думку та порівнювати позиції.

  Як переконалася Процюк Аліна на власному досвіді, Інтернет створює унікальні можливості для вивчення і навчання англійської мови завдяки створенню природного мовного середовища. Студентка розповила про те, як можна пов’язати сучасні технології  з вивченням іноземної мови. Зокрема практикантка  ознайомила присутніх з варіантами використання таких інтернет платформ як “Memrise”, “FluentU”, “British Coucil”.

Марія Єннер торкнулася двох аспектів. Перший аспект суто методичний: методика використання правила ASI  QUASI  для навчання порядку слів у загальних та спеціальних запитаннях у теперішньому і минулому часах. Другий аспект: переваги використання Google таблиці в якості електронного журналу. Зокрема студентка підкреслила, що цей журнал дає змогу батькам контролювати успішність підлітків більш ефективно.

Взагалі практиканти відмітили, що під час педпрактики набули цінного педагогічного досвіду.