Accessibility Tools

pedfak_logo

Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Випуск 6. Спецвипуск. Том 1 (2019)

obl6n

Титульна сторінка

АвторСтаттяСторінка
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА; КОНСТИТУЦІЙНЕ ПРАВО
Соболь Є.Ю., Кіблик Д.В.  КОДИФІКАЦІЯ ЗАКОНОДАВСТВА У НАПРЯМІ РЕАЛІЗАЦІЇ І ЗАХИСТУ ПРАВ ТА СВОБОД ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ 4
Приходько А.А. КОРУПЦІЯ ЯК ДЕСТАБІЛІЗАЦІЙНИЙ ФАКТОР НА ШЛЯХУ ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ СТАЛОГО РОЗВИТКУ  8
Щербаков В.В. ЩОДО ГАРАНТІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ СУДДІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ 11
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО ТА ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Колодій І.М. ОСОБЛИВОСТІ ДОГОВОРУ ЗБЕРІГАННЯ ЦІННОСТЕЙ У БАНКУ ТА ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО БАНКІВСЬКОГО СЕЙФA ЯК НЕТРАДИЦІЙНИХ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ 16
Заставний П.Р. ПОНЯТТЯ ПОСЛУГ У ЦИВІЛЬНОМУ ПРАВІ УКРАЇНИ 21
АДМІНІСТРАТИВНЕ, ІНФОРМАЦІЙНЕ, ФІНАНСОВЕ ТА ПОДАТКОВЕ ПРАВО
Панченко В.А. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ КОНТРОЛЮ ТА ФІНАНСУВАННЯ ГАЛУЗІ ОСВІТИ 25
Соболь Є.Ю., Скляренко І.В. ПУБЛІЧНО-ПРАВОВІ СПОРИ У СФЕРІ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ, ПОВ'ЯЗАНІ ІЗ ЗАХИСТОМ ПРАВ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ 33
Аброськин В.В. ПОНЯТТЯ ТА СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МВС УКРАЇНИ ЯК СУБ’ЄКТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ 37
Басс В.О., Аганін Б.Ю. ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ПРИТЯГНЕННЯ ДО АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У СФЕРІ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ 45
Журавель Я.В. ПОВНОВАЖЕННЯ ТА КОМПЕТЕНЦІЯ ЯК СКЛАДОВІ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ 49
Іщук Д.О. ДО ХАРАКТЕРИСТИКИ СТАНУ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ 55
Куркова К.М. НАУКОВЕ ПІЗНАННЯ: ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ОКРЕМИХ ПРОБЛЕМНИХ ПИТАНЬ СУЧАСНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 59
Муляр Г.В. ПРОБЛЕМИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЛІЦЕНЗУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ 65
Селюков В.С. КІНОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ЯК ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ 71
Степаненко В.В., Вайда Т.С. СУЧАСНА ТОПОГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА  ПРАВООХОРОНЦІВ  ЯК  УМОВА  УСПІШНОГО  ПРОВЕДЕННЯ  ПОЛІЦЕЙСЬКИХ  ОПЕРАЦІЙ  ТА  ЕФЕКТИВНОГО  РОЗСЛІДУВАННЯ  ПРАВОПОРУШЕНЬ 77
Танько А. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА ПОВАГУ ДО ЛЮДСЬКОЇ ГІДНОСТІ Й ОСОБИСТУ НЕДОТОРКАННІСТЬ В АДМІНІСТРАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ 83
Фесенко О.М. РОЗВИТОК ІНСТИТУТУ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНІ ТА ЇХ ПРАВОВОГО ЗАХИСТУ 88
Ховпун О.С.  ПОНЯТТЯ, ОЗНАКИ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРОЦЕДУР У СФЕРІ ФАРМАЦІЇ  94
Часова Т.О.  РОЗВИТОК ТА СТАНОВЛЕННЯ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ОРГАНІВ В УКРАЇНІ  101
Шевченко А.В.  ІСТОРИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КАДРОВИХ ПРОЦЕДУР СУДОВОЇ СИСТЕМИ У НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ  104
Валко П.  АДВОКАТ ЯК СУБ’ЄКТ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ УКРАЇНИ: ПИТАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ  108
Давидюк А.М.  ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЗОРОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ АРМА  113
Скрипченко В.О.  ПРИНЦИП ЗМАГАЛЬНОСТІ СТОРІН В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ 117
Авраменко О.  ПОНЯТТЯ ДОКАЗІВ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ: ДЕЯКІ СУПЕРЕЧЛИВІ ПИТАННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО ВИЗНАЧЕННЯ  122
Гірський Б.О.  УПРАВЛІНСЬКІ ТА КОНТРОЛЬНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ГОЛОВИ СУДУ  126
Диська Д.Г.  МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ КАДРІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ  129
Журавльов С.В.  ДО ХАРАКТЕРИСТИК ПРИНЦИПІВ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДИСЦИПЛІНАРНИХ СТЯГНЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ  134
Козар Д.  КОЕФІЦІЄНТ ДОВІРИ ДО ПАТРУЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ЯК ДОПОМІЖНИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ ДЕРЖАВИ  138
Костяков І.А.  ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ МЕХАНІЗМУ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ НАДАННЯ ОХОРОННИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ  142
Сімчук В.П.  ВЗАЄМОДІЯ ДЕРЖАВНОЇ МИТНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З МІЖНАРОДНИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ В ПИТАННЯХ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МИТНОЇ БЕЗПЕКИ  146
Шморгун В.В.  ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ УЧАСНИКІВ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБОРОТУ, ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ: АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗНАЧЕННЯ 150
 КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВО І ПРОЦЕС, КРИМІНОЛОГІЯ ТА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧЕ ПРАВО
Рибалка Н.О., Загорська О.І. ДО ПРОБЛЕМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВЧОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ЗЛОЧИНАМ  155
Саблук С.А. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО КОНТРОЛЮ ЗА ЗЛОЧИННІСТЮ В РОКИ КОЛЕКТИВІЗАЦІЇ (ІСТОРИКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ) 161
Конюшенко Я.Ю. ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ СЛІДЧОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ В ЖИТЛІ ЧИ ІНШОМУ ВОЛОДІННІ ОСОБИ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ 167
Коротюк О.В. ОСОБЛИВОСТІ ВІДМЕЖУВАННЯ ЗЛОЧИНІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЯМИ 231, 232, 232-1 і 232-2 КК УКРАЇНИ, ВІД АДМІНІСТРАТИВНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЯМИ 164-3, 163-9, 163-5 КУпАП 171
Шумейко Д.О. ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ МІЖНАРОДНОГО РОЗШУКУ У СПЕЦІАЛЬНОМУ КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ 174
Стратонов С.Ю. ЗАВДАННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ВСТАНОВЛЕННЯ ДАВНОСТІ ДОКУМЕНТУ 180
Красногор В.О. СУБ’ЄКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НОТАРІАЛЬНОЇ ТАЄМНИЦІ В УКРАЇНІ 184
Панченко В. ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАЦІЇ В КРИМІНАЛЬНИЙ ПРОЦЕС УКРАЇНИ 191
Солошенко Ю.В. ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ НОТАРІАТУ: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ УТВОРЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ІСПИТІВ (ЧАСТИНА 1) 195
Шевцова К.В.  ПОВНОВАЖЕННЯ ПРОКУРОРА ЩОДО НАДАННЯ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ДОСУДОВОГО РОЗСЛІДУВАННЯ ДО ЙОГО ЗАВЕРШЕННЯ  202 
МІЖНАРОДНЕ ПРАВО ТА ПОРІВНЯЛЬНЕ ПРАВОЗНАВСТВО 
Сорока Л.А.  КОСМІЗАЦІЯ ПРАВА 207

Випуск 7. Спецвипуск (2019)

7obl

Титульна сторінка

Зміст

АвторСтаттяСторінка
ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА; ФІЛОСОФІЯ ПРАВА
Коломієць Владислав Миколайович ФОРМУВАННЯ ОРГАНІВ ПРАВОПОРЯДКУ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ: ІСТОРИКО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ 4
ЦИВІЛЬНЕ ПРАВО ТА ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Книш Зоряна Ігорівна ЗАСАДИ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ПРАВА ВЛАСНОСТІ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ 11
Ковальчук Альбіна Миколаївна ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ ПРАВА НА ОБОВ’ЯЗКОВУ ЧАСТКУ У СПАДЩИНІ 15
Лабань Олена Олексіївна ПРАВОВА ПРИРОДА СПРОСТУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ЗАХИСТУ ВІДПОВІДАЧА ПРОТИ ПОЗОВУ  20
 ТРУДОВЕ ПРАВО; ПРАВО СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Лях Інна Олександрівна ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ПРОЦЕДУРИ МЕДІАЦІЇ̈ ПРИ ВИРІШЕННІ ТРУДОВИХ СПОРІВ В УКРАЇНІ  25
АДМІНІСТРАТИВНЕ, ІНФОРМАЦІЙНЕ, ФІНАНСОВЕ ТА ПОДАТКОВЕ ПРАВО 
Гриценко Володимир Григорович ПОНЯТТЯ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЯК ВИДУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ  30
Манжула Андрій Анатолійович ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ 34
Брусакова Оксана Валеріївна ПРАВОВІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ АВІАЦІЙНИМ ПЕРСОНАЛОМ В УКРАЇНІ 38
Воронятніков Олександр Олександрович  ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ НАСЕЛЕННЯ ТА НАГЛЯДУ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ НАСЕЛЕННЯ 46
Дубовик В.Б. ІНСТИТУЦІЙНА СТРУКТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ З БЕЗПЕКИ І СПІВРОБІТНИЦТВА В ЄВРОПІ 51
Журавель Ярослав Володимирович  ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ ВНУТРІШНЬООРГАНІЗАЦІЙНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ВІДНОСИН  54
Кошиков Денис Олександрович ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ  59
Крикун Вячеслав Віталійович  ЗАХИСТ ОБ’ЄКТІВ КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В УКРАЇНІ ЯК ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ  65
Муляр Галина Володимирівна   АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 69
Селюков Вадим Сергійович   ФОРМИ ТА МЕТОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КІНОЛОГІВ ІЗ СОБАКАМИ-РЯТУВАЛЬНИКАМИ 75
Сокуренко Олена Анатоліївна  НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ІНСТИТУТУ ЗАХИСТУ ДІТЕЙ-БІЖЕНЦІВ  80
Трепак Віктор Миколайович СПЕЦІАЛІЗОВАНА АНТИКОРУПЦІЙНА ЮСТИЦІЯ В УКРАЇНІ: ПОДАЛЬШІ ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ  83
Петрос Валко  СИСТЕМА СУБ’ЄКТІВ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ, РОЛЬ ТА МІСЦЕ АДВОКАТУРИ СЕРЕД НИХ  89

Дубов С.М.

 
ІНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  99
Переверзєв Дмитро Миколайович  МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ФУНКЦІЙ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ПРАВ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ  104
Абрамовський Роман Романович  ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО СТАН НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ФОРМА УЧАСТІ ГРОМАДСЬКОСТІ В УХВАЛЕННІ ЕКОЛОГІЧНИХ РІШЕНЬ  107
Авраменко Олександр  ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕДУРИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКАЗІВ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ  112
Майданевич Г. А.  ПОНЯТТЯ І ЗМІСТ КАТЕГОРІЇ «ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ»  117
Мозгова Аліна Анатоліївна  ПРОВАДЖЕННЯ В СПРАВАХ ПРО ПРОСТУПКИ ЯК СКЛАДОВА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОЇ ОХОРОНИ ПРАВ І СВОБОД ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА  121
Рева Владислав Володимирович  ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ, ДІЙ АБО БЕЗДІЯЛЬНОСТІ МИТНИХ ОРГАНІВ, ЇХ ПОСАДОВИХ ОСІБ ЧИ ІНШИХ ПРАЦІВНИКІВ В ПРОВАДЖЕННІ У СПРАВАХ ПРО ПОРУШЕННЯ МИТНИХ ПРАВИЛ  124
Романовська Оксана Іванівна  ПРИРОДА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ  129
Шевченко Оксана Олександрівна ПОНЯТТЯ ДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРОВАДЖЕННЯ В ОРГАНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ТА ВИДИ ДИСЦИПЛІНАРНИХ ПРОВАДЖЕНЬ  133
КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВО І ПРОЦЕС, КРИМІНОЛОГІЯ ТА КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧЕ ПРАВО
Котелевський Руслан Іванович  НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ ПОТЕРПІЛИХ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ 138
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИПУСКУ
Дніпров Олексій Сергійович  ПЕРСПЕКТИВИ ТА ПРОБЛЕМИ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ Й КОДИФІКАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА В УКРАЇНІ  143
Журавльова Зоря Владленівна  АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ САМОРЕГУЛЮВАННЯ НОТАРІАТУ  147 
Куркова Ксенія Миколаіївна  ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ОБ’ЄКТ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ  150 
Пастух Ігор Дмитрович  СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ В ДІЯЛЬНОСТІ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 156 
Ховпун Олексій Сергійович ЗАСТОСУВАННЯ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ДОСЛІДЖЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФАРМАЦІЇ  160 
Дмитренко Сергій Олександрович ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВОООХОРОННОЇ ФУНКЦІЇ ДЕРЖАВИ У
СФЕРІ ОПОДАТКУВАННЯ
164
Дубовий Євген Олександрович ПОНЯТТЯ, РОЛЬ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНТРОЛЬНО-НАГЛЯДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ У СФЕРІ ОБІГУ ПІДАКЦИЗНИХ ТОВАРІВ 169 
Садовенко Артем Іванович ГЕНЕЗИС ПОНЯТТЯ «КОСМЕТОЛОГІЧНІ ПОСЛУГИ» В УКРАЇНІ ТА
СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ: ПОРІВНЯЛЬНО-ПРАВОВИЙ АНАЛІЗ
176
Соловйов Олексій Володимирович

ПОНЯТТЯ ЗАСТРАХОВАНОЇ ОСОБИ У ЗАГАЛЬНООБОВ’ЯЗКОВОМУ ДЕРЖАВНОМУ СОЦІАЛЬНОМУ СТРАХУВАННІ ВІД НЕЩАСНОГО ВИПАДКУ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ

181
Буравльов Сергій Іванович АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО СУДУ ІРЛАНДІЇ 187
Оксінь Віталій Юрійович НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ В УКРАЇНІ 190
Кожура Людмила Олександрівна МІСЦЕ ПРАВА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ НА ОХОРОНУ ЗДОРОВ’Я СЕРЕД ЗАГАЛЬНИХ ПРАВ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИН 195
Степанов П.Л., Телійчук В. Г. ВИМОГА РОЗУМНОСТІ СТРОКІВ ЗАСТОСУВАННЯ ПРЕВЕНТИВНИХ ЗАХОДІВ 200
Токарєва К. С. ЗНАЧЕННЯ МЕДІАЦІЇ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ 204
Гайченко Андрій Віталійович СИСТЕМА ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ПРИМУСОВЕ ВИКОНАННЯ СУДОВИХ РІШЕНЬ І РІШЕНЬ ІНШИХ ОРГАНІВ 209
Рувін Олександр Григорович САМОВРЯДНИЙ КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ УСТАНОВ 214
Трофіменко Олег Володимирович ФОРМИ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЯК СУБʼЄКТА СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ ТА ЗМІСТ 218
Вишнева Аліна Володимирівна СТРУКТУРА АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ОРГАНІВ СУДДІВСЬКОГО ВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ 223 
Маркарян Марина Валеріївна ОСОБЛИВОСТІ ПРОХОДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ПЕРСОНАЛОМ ДИПЛОМАТИЧНИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ ЗА КОРДОНОМ 228
Павловська Наталія Володимирівна АДМІНІСТРАТИВНО-ДЕЛІКТНЕ ЗАКОНОДАВСТВО ТА ШЛЯХИ ЙОГО УДОСКОНАЛЕННЯ 232
Полянський Антон Олександрович КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВЗАЄМОДІЇ СУДОВО-ЕКСПЕРТНИХ УСТАНОВ З ПРАВООХОРОННИМИ ОРГАНАМИ 236
Рубцова Ірина Михайлівна ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОКРЕМИХ ВИДІВ ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИХ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАХОДІВ ОХОРОНИ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ 240
Василенко Віктор ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗДІЙСНЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛІВ ПОЛІЦІЇ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ 245
Мельниченко Андрій Михайлович ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ СУБ’ЄКТІВ ПРОТИДІЇ ОРГАНІЗОВАНІЙ ЗЛОЧИННОСТІ В УКРАЇНІ 249
Невядовський Владислав Олегович СИСТЕМА СУБ’ЄКТІВ КОНТРОЛЮ ЗА ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 252
Піскунова Ольга Борисівна ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВЗАЄМОДІЇ УПОВНОВАЖЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ (УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ) З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ З ІНШИМИ СУБ’ЄКТАМИ В ЦІЙ СФЕРІ: ПОНЯТТЯ, ОСНОВНІ ФОРМИ ТА ВИДИ 256
Чудик Наталія Олегівна СУДОВИЙ ЗАХИСТ УЧАСНИКІВ ВИБОРЧОГО ПРОЦЕСУ ЯК ГАРАНТІЯ ДОТРИМАННЯ ЇХ ПРАВ 262
Дмитренко Сергій Миколайович ПРЕДМЕТ САМОВРЯДНОГО КОНТРОЛЮ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН 265
Єфремов Артем Олександрович УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ОКРЕМИХ ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ СУБ’ЄКТІВ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ 269
Резанов Сергій Анатолійович ОЦІНОЧНІ ПОНЯТТЯ ЯК ФОРМИ ЗАКРІПЛЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО РОЗСУДУ 272
Рудниченко Світлана Миколаївна АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА 275
Черкасський Руслан Анатолійович СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ ПРОТИДІЇ ТА ЗАПОБІГАННЯ ЗЛОЧИННОСТІ У МИТНІЙ СФЕРІ 279
Огурченко Володимир Георгійович ВИДИ ФОРМ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАТИВНО-РОЗШУКОВОЇ ФУНКЦІЇ ЯК НАПРЯМУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ 283
Павловська Наталія Володимирівна ДОЗВІЛЬНІ ІНСТРУМЕНТИ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ ВЕТЕРИНАРНОЇ СПРАВИ В УКРАЇНІ 287

НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВ ПОТЕРПІЛИХ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ

УДК 343.122(477)

Котелевський Руслан Іванович,

здобувач Науково-дослідного інституту публічного права

Анотація

У статті розглянуто питання нормативно-правового забезпечення реалізації прав потерпілих (фізичних та юридичних осіб) у кримінальному провадженні. Проаналізовано основні міжнародні документи, що регламентують порядок відшкодування шкоди потерпілим від насильницьких кримінальних правопорушень.

Відокремлене низку положень, що потребують імплементації у вітчизняне законодавство з метою посилення гарантій відшкодування шкоди.

Зосереджено увагу на наявність суттєвих проблем у реальності  забезпечення прав та інтересів потерпілих, як на стадії досудового розслідування, так і на судових стадіях. Наголошується на тому, що окремі з них, пов’язані із недосконалістю норм кримінального процесуального законодавства, зокрема кримінальної процесуальної норми, що регламентує порядок відшкодування шкоди, завданої  кримінальним правопорушенням або іншим суспільно небезпечним діянням.

Вітчизняний правовий механізм відшкодування шкоди має враховувати досвід європейських країн, які у свій час ухвалили спеціальні закони, якими передбачено процедури, підстави, умови, механізми і джерела виплат державою коштів потерпілим.

 У статті також обґрунтовано звертається увага на необхідність ухвалення проекту Закону України «Про відшкодування шкоди потерпілим від насильницьких кримінальних правопорушень», який передбачає надання їм державної соціальної допомоги у вигляді відшкодування шкоди. Підтримується ідея запровадження нового механізму відшкодування збитків потерпілим від насильницьких злочинів, зокрема, підлягатимуть компенсації збитки у зв’язку з втратою заробітку через заподіяння насильницьким кримінальним правопорушенням шкоди здоров’ю та понесенням витрат на медичну допомогу.

Ключові слова: потерпілий, нормативно-правове забезпечення, відшкодування шкоди, міжнародний досвід, насильницькі кримінальні правопорушення.

Повний текст статті:

Adobe Acrobat Pro PDF

Список використаних джерел:

  1. Конституція України від 28.06.1996 р. № 254к/96-ВР. Відомості Верховної Ради України. 1996. № 30. Ст. 3. URL: https://kodeksy.com.ua/konstitutsiya_ukraini/statja-3.htm
  2. Голубов А. Є. Забезпечення прав і свобод людини органами системи кримінальної юстиції України як пріоритет їх діяльності. Національні та міжнародні механізми захисту прав людини : тези доп. Всеукр. круглого столу (м. Харків, 20 квіт. 2016 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків, 2016. С.65-68.
  3. Боняк В. О. Реальність прав, свобод, обов’язків, людини і громадянина як принцип діяльності органів охорони правопорядку України. Національні та міжнародні механізми захисту прав людини : тези доп. Всеукр. круглого столу (м. Харків, 20 квіт. 2016 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків, 2016. 216 с.
  4. Негодченко В. О. Діяльність Національної поліції України щодо реалізації державної інформаційної політики. Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: тези доп. Всеукр. круглого столу (м. Харків, 20 квіт. 2016 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків, 2016. С. 190 –
  5. Про затвердження плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року: Розпорядження Кабінету Міністрів України URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1393-2015-%D1%80
  6. Нор В. Інститут відшкодування (компенсації) шкоди у кримінальному провадженні за чинним КПК України: здобутки і резерви для вдосконалення. Право України. 2013. № 11. С. 32–41.
  7. Джужа О.М. Роль міжнародних організацій у боротьбі зі злочинністю. Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ України. 2003. № 5.
  8. Джужа А.О. Реституція та компенсація як особливі форми віктимологічного запобігання злочинам: досвід країн Західної Європи та США. Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. 2017. № 1 (102). С. 313-314.
  9. Абламський С. Є. Окремі аспекти відшкодування шкоди, завданої злочином потерпілому, у кримінальному судочинстві. Право і безпека. 2012. № 3 (45). С. 154–159.
  10. Про відшкодування шкоди потерпілим від насильницьких кримінальних правопорушень: проєкт Закону України від 03 березня 2020 року № 3149. URL: http://wc1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=68286

ПОНЯТТЯ ДИСЦИПЛІНАРНОГО ПРОВАДЖЕННЯ В ОРГАНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ТА ВИДИ ДИСЦИПЛІНАРНИХ ПРОВАДЖЕНЬ

УДК 342.97

Шевченко Оксана Олександрівна,

ад’юнкт відділу організації освітньо-наукової підготовки

Харківського національного університету внутрішніх справ

e-mail: [email protected]

https://orcid.org/0000-0002-9352-9354

Анотація

В статті на підставі аналізу позицій вчених-адміністративістів надано власне розуміння дисциплінарного провадження в органах Національної поліції, а також враховуючи норми діючого законодавства виокремлено види дисциплінарного провадження, яке застосовується до працівників органів Національної поліції.

З метою визначення поняття дисциплінарного провадження в органах Національної поліції здійснено звернення не тільки до наукового доробку вчених, які обґрунтовують авторський підхід щодо цього поняття, але й до досліджень ширшого змісту, а саме – присвячених адміністративним провадженням.

Під дисциплінарним провадженням в органах Національної поліції запропоновано розуміти адміністративно-юрисдикційну діяльність уповноважених суб’єктів щодо вирішення питання про дисциплінарну відповідальність працівників органів Національної поліції за вчинений дисциплінарний проступок, а також застосування заходів заохочення за успішне виконання обов’язків поліцейським, а також за інші заслуги перед державою та суспільством.

Доведено, що дисциплінарна відповідальність і заохочення поліцейських, мають розглядатись як дві взаємопов’язані і взаємодоповнюючі сторони відносин щодо застосування дисциплінарних проваджень в органах Національної поліції. Такий підхід ґрунтується, насамперед, на специфіці предмета дисциплінарних відносин, підстав щодо їх виникнення, суб’єктній складовій, які здебільшого є спільними. Різниця проявляється у самих підставах застосування відповідних заходів та сутності самих заходів – негативних (у разі відповідальності) і позитивних (у випадку заохочення).

Ключові слова: дисциплінарна відповідальність, заохочення, провадження, дисциплінарне провадження, поліцейський, органи Національної поліції.

Повний текст статті:

Adobe Acrobat Pro PDF

Список використаних джерел:

  1. Про схвалення Стратегії розвитку органів системи Міністерства внутрішніх справ на період до 2020 року : розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.11.2017 № 1023-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/1023-2017-%D1%80.
  2. Дисциплінарний статут Національної поліції України від від 15.03.2018 № 2337-VIII URL :https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2337-19.
  3. Кузьменко О. В. Адміністративний процес у парадигмі права : дис. ... доктора юрид. наук : 12.00.07. Київ, 2006. 404 с.
  4. Демський Е. Ф. Адміністративне процесуальне право України : навч. посіб. Київ. : Юрінком Інтер, 2008. 496 с.
  5. Бандурка О.М., Тищенко М.М. Адміністративний процес : підруч. Київ : Літера ЛТД, 2002. 228 с.
  6. Синявська О. Ю. Засоби забезпечення службової дисципліни в органах внутрішніх справ України (організаційно-правові питання) : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. Харків , 2001. 190 с.
  7. Крижановська В. А., Крижановський А. С. Правові засади дисциплінарного провадження в органах Національної поліції України. Lviv Polytechnic National University Institutional Repository URL: http://ena.lp.edu.ua
  8. Кікінчук В.Ю. Адміністративні процедури проходження служби в органах внутрішніх справ : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. Харків, 2010. 205 с.
  9. Медведенко Н.В. Правові та організаційні засади дисциплінарного провадження в органах Національної поліції  України : дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07. Одеса, 2018. 256 с.
  10. Шатрава С.О. Щодо розуміння дисциплінарного провадження в органах прокуратури : питання теорії та практики. Юридичний науковий електронний журнал. 2014. № 3. С. 101–104 URL: http://www.lsej.org.ua/3_2014/29.pdf
  11. Трудовое право : учебник / под ред. А. Д. Зайкина. М. : Юрид. лит., 1979. 544 с.
  12. Овсянко Д. М. Административное право : учебное пособие / под ред. Г. А.Туманова. М. : Юрист, 1999. 448 с.

ПРИРОДА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ

УДК 354.51

Романовська Оксана Іванівна,

аспірант Відкритого міжнародного університету

розвитку людини «Україна»

e-mail: [email protected]

https://orcid.org/0000-0001-6314-2362

Анотація

У статті проведено дослідження актуальних та дискусійних проблем сутності природи забезпечення діяльності органів державної виконавчої служби досліджує досить актуальні та дискусійні питання, що стосуються сутності адміністративно-правового забезпечення діяльності державної виконавчої служби України та формулює її основні особливості, які визначають постійну професійну діяльність суб’єктів державного управління; використання адміністративних засобів та методів; метою є створення належних умов для ефективного здійснення, захисту, захисту та відновлення прав і свобод громадян. З цією метою доведено, що діяльність суб’єктів державного управління їх посадових та службових осіб, громадських об'єднань, які за допомогою відповідних гарантій повинні створити належні умови для здійснення прав і свобод громадян, запобігати та перешкоджати їх порушення та відновлення їх у разі необхідності (для притягнення до відповідальності порушників). Визначення автора "безпека" формулюється з точки зору адміністративно-правової доктрини як діяльності суб'єктів державного управління, яка за допомогою відповідних гарантій повинна створити належні умови для здійснення прав і свобод громадян. Відповідно до тлумачення, доречно зазначити, що надані державою гарантії є статистичною складовою поняття "безпека", а належна діяльність суб'єктів державного управління є динамічною складовою явища "безпека" . Під "правовим супроводом" слід розуміти діяльність суб'єктів державного управління їх посадових та службових осіб, громадських об'єднань, які за допомогою відповідних гарантій повинні створювати належні умови для здійснення прав і свобод громадян, запобігати та не допускати їх порушення та при необхідності їх відновлення (для притягнення до відповідальності порушників). Виправдана також категорія "адміністративно-правове забезпечення" - це безперервна професійна діяльність суб'єктів державного управління, яка здійснюється адміністративно-правовими засобами та методами, спрямованими на створення належних умов для ефективного здійснення, захист, захист та відновлення прав і свобод громадян.

Ключові слова: забезпечення, діяльність, органи державної виконавчої служби, суб’єкти, публічна адміністрація.

Повний текст статті:

Adobe Acrobat Pro PDF

Список використаних джерел:

  1. Надьон О. В. Адміністративно-правове забезпечення фінансової безпеки банків: поняття та необхідні ознаки. Науковий вісник Ужгородського національного університету, 2016. Серія ПРАВО. Випуск 39. Том 2. с. 17.
  2. Костюченко О. Є. Визначення поняття «правове забезпечення». Науковий вісник Національного університету державної податкової служби України. 2015. № 1 (68). С. 14.
  3. Олейник А. Е. Совершенствование деятельности милиции по обеспечению конституционных прав неприкосновенности личности, жилища советских граждан и охраны их личной жизни: автореф. дисс. …канд. юрид. наук. К., 1986. С. 16.
  4. Опалева А. А. Конституционное право неприкосновенности личности и его обеспечение в деятельности органов внутренних дел: автореф. дисс. … канд. юрид. наук. М., 1986. с. 18.
  5. Волинка К. Г. Механізм забезпечення прав і свобод особи: питання теорії і практики: автореф. дис. … канд. юрид. наук / К. Г. Волинка. К., 2000. С. 5.
  6. Тиндик Н. П. Адміністративно-правове забезпечення правоохоронними органами імміграційного процесу в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. юрид. наук : спец. 12.00.07. Ірпінь, 2004. С. 7.
  7. Запорожець М. П. Адміністративно-правове забезпечення діяльності місцевих загальних судів України: дис. … наук. ступеня канд. юрид. наук : 12.00.07. Харків, 2004. С. 8.
  8. Стрельченко О.Г. Публічне адміністрування у сфері обігу лікарських засобів. дис. … докт. юрид. наук : 12.00.07. Державний університет внутрішніх справ. Дніпро, 2019. С. 196.
  9. Стрельченко О.Г. Доктринальна характеристика забезпечення діяльності органів державної виконавчої служби Україні. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Право». № 61. 2020 р.  С. 40-44.
  10. Ієрусалімова І. О. Механізм адміністративно-правового забезпечення прав і свобод людини та громадянина: дис. … наук. ступеня канд. юрид. наук: 12.00.07. Київ, 2006. С. 83.
  11. Корж-Ікаєва Т. Г. Адміністративно-правове забезпечення прав і свобод неповнолітніх: дис.... кандидата юрид. наук : 12.00.07. К., 2008. С. 45.
  12. Особливості стратегічного планування та цільового програмування в оборонній сфері України. Право і Безпека. 2017. № 2. С. 54.URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2017_2_12
  13. Малиновський В. Я. Словник термінів і понять з державного управління. К. : Центр сприяння інституційному розвитку державної служби, 2005. C.168–169.
  14. Авер’янов В. Б. Реформування українського адміністративного права: ґрунтовний привід для теоретичної дискусії. Право України. 2003. № 5. С. 117.
  15. Стрельченко О. Г. Регулювання сфери обігу лікарських засобів: адміністративно-правове дослідження: монографія. Київ : Видавничий центр «Кафедра», 2019. С. 196.