19 квітня 2024 року на факультеті української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій був оголошений Днем самоврядування, програма якого передбачала проведення різноманітних заходів із залученням студентів у ролі викладачів та модераторів. Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання організувала захід просвітницького та профорієнтаційного спрямування під назвою «Пізнаємо світ з іноземними мовами та зарубіжною літературою». На захід було запрошено учнів «Ліцею «Науковий», «Ліцею «Муніципальний колегіум» та студентів нашого факультету.
Read more ...
На факультеті української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій протягом трьох днів (15–17 квітня 2024 року) проходили підсумкові конференції, присвячені педагогічній практиці студентів магістерського рівня вищої освіти (освітні програми «Середня освіта (Англійська мова та література)»; «Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)»; «Середня освіта (Англійська й німецька мови та зарубіжна література)».
Поезія американської авторки Емілі Дікінсон, з якою студенти 4 курсу групи АН20Б спеціальності «Англійська мова та зарубіжна література» знайомляться в межах курсу літератури Великої Британії та США, та весняна краса рідного міста надихають дівчат та юнаків на власні творчі пошуки.
Доцент кафедри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання Вікторія Кочубей взяла участь у міжнародній конференції TESOL «Викладачі англійської – носіям інших мов», яка проходила з 20 по 23 березня 2024 р. в м. Тампа, штат Флорида, США.
12 квітня на факультеті української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій, на запрошення кафедри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання, відбулась гостьова лекція доцентів Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка кандидата педагогічних наук, доцента Надії Володимирівни Грицик та кандидата педагогічних наук, доцента Світлани Володимирівни Смоліної. Лекція "Making Classroom Observation Matter" проводилась англійською мовою і була присвячена одному зі способів підвищення власної педагогічної майстерності – педагогічному спостереженню за організацією та проведенням уроку англійської мови.