
Педагогічна практика: підсумки, враження, виклики
9 квітня 2025 року на кафедрі германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання було підведено підсумки виробничої практики студентів бакалаврських освітніх програм «Мова і література (англійська)» та «Мова і література (англійська та німецька)» у формі звітної конференції за участі методистів та здобувачів 4 курсу денної та заочної форм навчання. Методисти фахових дисциплін виступили з оцінкою якості проведення студентами уроків й позакласних заходів з англійської та німецької мов і зарубіжної літератури, ведення поточної та звітної документації та узагальнили набуті студентами під час практики програмні результати навчання.
Проте головними доповідачами на конференції були самі студенти. Тематика виступів здобувачів, які узагальнювали набутий досвід, охоплювала питання роботи в групах як засобу підвищення мотивації до навчання (Д.Погоріла), особливостей проведення виховної роботи з учнями 9 класу (В.Стрекаловська), країнознавчого компоненту на уроці англійської мови (А.Христук, О.Подскальнюк, М.Палій), особливостей використання CLIL технологій у навчанні англійської мови в 5 класі (А.Непота), специфіки викладання у двомовній школі (С.Дегтяр), інтерактивної дошки як засобу навчання іноземної мови в школі (А.Єрошкіна), особливостей сучасного учня та їх урахування у навчально виховному процесі (Ю.Фаюк), формування навичок спонтанного мовлення через творчі завдання на уроках англійської мови (Ю.Коломієць).
Окрім тематичних доповідей студенти жваво ділилися враженнями про розв’язання конкретних проблемних моментів, з якими зіткнулися в умовах реального освітнього процесу, висловлювали пропозиції щодо оптимізації організації та проведення виробничої практики, описували, як запроваджували у навчальний процес власні педагогічні й методичні знахідки у рамках своїх курсових робіт з методики навчання фаху.
Від імені викладацького складу кафедри вітаємо студентів із успішним подоланням ще однієї сходинки на шляху професійного зростання та висловлюємо подяку керівництву та вчителям закладів загальної середньої освіти за надання методичного супроводу практикантам!
Матеріал підготувала керівник практики доцент Ольга Долгушева