filfak_logo

Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Ще один крок на шляху до професії: студенти-магістранти спеціальності «Середня освіта. Англійська мова і література» завершили педагогічну практику

Ще один крок на шляху до професії: студенти-магістранти спеціальності «Середня освіта. Англійська мова і література» завершили педагогічну практику

На факультеті української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій протягом трьох днів (15–17 квітня 2024 року) проходили підсумкові конференції, присвячені педагогічній практиці студентів магістерського рівня вищої освіти (освітні програми «Середня освіта (Англійська мова та література)»; «Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)»; «Середня освіта (Англійська й німецька мови та зарубіжна література)».

Протягом семи тижнів магістранти проходили педагогічну практику в закладах загальної середньої освіти. Для частини магістрантів, які вчаться за спорідненою спеціальністю, це був ще один крок на шляху до педагогічної майстерності. Студенти змогли розвинути свої професійні вміння, викладаючи англійську й німецьку мови та зарубіжну літературу в  старшій школі. Для магістрантів першого року навчання, тих, хто здобуває магістерський ступень за неспорідненою спеціальністю, практика стала педагогічним дебютом.

Методисти з англійської й німецької мови та зарубіжної літератури кафедри германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання забезпечили належне керівництво практикою. Особливо важливою є роль педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти – вчителів, які надавали методичну допомогу, підтримували протягом всього періоду практики, створювали умови для комфортної роботи.

3

Під час конференції студенти ділилися труднощами, з якими зіткнулись. Це проблеми з дисципліною, відсутність мотивації у деяких учнів, труднощі з розподілом часу на занятті, технічні неполадки.  На жаль, в роки війни до типових для більшості молодих вчителів труднощів додалась ще одна проблема – вимушені переривання занять через повітряні тривоги.

Попри труднощі, студенти-практиканти змогли гідно впоратись з усіма викликами і набути практичний досвід роботи в різних педагогічних ситуаціях, зрозуміти інтереси та потреби учнів, підвищити впевненість у своїх педагогічних здібностях. Бажаємо майбутнім вчителям натхнення й успіхів на педагогічній ниві!

Керівник практики, доцент кафедри германських мов,
 зарубіжної літератури та методик їхнього навчання Вікторія Кочубей