Рекламна лінгвосугестологія як новітній напрям у лінгвістиці
Першого листопада докторка філологічних наук, професорка ОНУ ім. І. І. Мечникова Наталя Валеріївна Кутуза провела цікаву й пізнавальну лекцію на тему "Рекламна лінгвосугестологія як новітній напрям у лінгвістиці".
Лекторка звернула увагу на типи реклами в сучасному медіапросторі, операційні поняття, чинники комунікативного впливу, форми презентації, ступінь експлікованості, нейролінгвістичний потенціал, експериментальні дослідження рекламного впливу та інші актуальні питання.
Сподіваюся, що майбутнім філологам, учителям, перекладачам, юристам ці знання допоможуть у професійному зростанні.
Кандидат філологічних наук, доцент кафедри української філології та журналістики Інна Миколаївна Демешко